Xanitra Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 (endret) Ville bare få sagt det. Stakk innom WoW for litt pvp.. å det virker tregt og avlegs i forhold, å etter en stykk AB fikk jeg 14 honour til sammen. Tjoho!! Jeg sletter ikke WoW kontoen min helt enda, men akkurat nå er det AoC som funker for meg. Endret 23. juni 2008 av Xanitra
Mekker`n Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Enig! Spillet er driitfett! Blod og gøts utover hele skjermen.. mohahahaha.. Har hatt lan party i helgen.. Ikke direkte lett og få dere wow spillere over på Aoc uten mye syting, men det kommer seg! Kjøp mer ram og kjør på!
Olsenhower Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Vi vil helst ikke ha så mange WoW-spillere over, men nuvel.
Bruker-146784 Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 (endret) Helt enig. Jeg skal nå skryte til Funcom Funcom har gjort en stooooor jobb med Age of Conan. Jeg spiller både Guild Wars,WoW og Age of Conan og jeg kan si selv at spillet som har best grafikk er AoC. Men jeg spiller litt på AoC nå pgr av at jeg har en dårlig PC (4 år gammel). Men jeg har bestillt en ny PC fra komplett Men Age of Conan er det aller aller aller beste MMORPG spillet jeg noen gang har spillt. Så dere i Funcom (blant annet Gaute Godager). Dere har gjort en stooooor jobb med dette spillet og jeg er svært fornøyd :D Endret 23. juni 2008 av fantomena
Bulletus Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har spilt MMOs siden 1999 og hvorfor digger jeg conan ? Combat systemet er helt RÅTT ! Prøvde litt WoW i forrige uke bare for å sjekke , men det ble rett å slett for platt og barnslig . Kudos Funcom !
Tå. Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har spilt MMOs siden 1999 og hvorfor digger jeg conan ? Combat systemet er helt RÅTT !Prøvde litt WoW i forrige uke bare for å sjekke , men det ble rett å slett for platt og barnslig . Kudos Funcom ! Da lurer jeg veldig på hvilke spill du har spilt...
Bruker-146784 Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har også spillt utrolig mange online spill og Age of Conan er det beste ever Her er noen av de: World of Warcraft:The burning crusade, Guild Wars Propechiex (riktig skrevet?),Factions,Nightfall og Eye of the North, Anarchy Online, EVE online, Flyff, Runescape, Everquest 1 og 2, Tibia, Tribal Wars. Og mange andre. AoC rulaaaaaaaaaaa!!!!!!!!
Bulletus Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 (endret) Jeg har spilt MMOs siden 1999 og hvorfor digger jeg conan ? Combat systemet er helt RÅTT !Prøvde litt WoW i forrige uke bare for å sjekke , men det ble rett å slett for platt og barnslig . Kudos Funcom ! Da lurer jeg veldig på hvilke spill du har spilt... Hmm hvor skal jeg begynne ,,, Ultima Online 2 år Anarchy Online 3 år Everquest 1 1 år Everquest 2 4 år EVE Online 1 år Star Wars Dungeon and Dragons Online 1 år World Of Warcraft 3 år HellGate London 1 år Tabula Rasa 1 år Lord Of The Rings Online 1 år Av disse spillene , så er det AO , WoW og EQ2 som har gitt meg best opplevelse mye fordi jeg er fantasy fan . MEN INGEN AV DISSE KLARER Å ROCKE CONAN AV TRONEN !! VED CROMS GYLDNE ROMPEHÅR ! AoC forever ! Endret 23. juni 2008 av Bulletus
Ajesto Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har også spillt utrolig mange online spill og Age of Conan er det beste ever Her er noen av de: World of Warcraft:The burning crusade, Guild Wars Propechiex (riktig skrevet?),Factions,Nightfall og Eye of the North, Anarchy Online, EVE online, Flyff, Runescape, Everquest 1 og 2, Tibia, Tribal Wars. Og mange andre. AoC rulaaaaaaaaaaa!!!!!!!! Tibia er det one and only spillet ever so har helt SYKT gameplay, om noen andre klarer å mekke det de gutta har lagd så blir jeg fornøyd. men det er det ingen som klarer/tørr så da blir det bare sånne halveis spill, som conan. Om man vil spille rein hard, pvp hvor det er risker i alt man gjør, ekte kriger, og ett community hvor alle har en possisjon og ingen er randoms i en bg match så er tibia spillet. Spilt Tibia i 7 år, og til dags dato kan ingen måle seg med gameplayet. Grafikken er fra steinaldern, men driter i hvordan det ser ut, så lenge spillet knuser alt annet på markedet
Avean Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Ja Age of Conan er tidenes MMO uten noe som helst tvil. Borte er lineære spillestilen og man har interessant kampspil og forbløffende landskaper. Elsker spillet.
Exxia Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Guild Wars Propechiex Hvordan kan du få "Prophecies" til å bli propechiex? Likte ikke AoC Så godt, er ikke så altfor glad i combat systemet
Neshaug Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Guild Wars Propechiex Hvordan kan du få "Prophecies" til å bli propechiex? Hvis du ser på tastaturet ditt så skjønner du det ganske fort. Kudos til Funcom ja, dette har jeg ventet lenge på, og det ser ut til at det blir Age of Conan et par år!
Bulletus Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 (endret) AoC har FANTASTISK atmosfære og grafikk , noe som jeg har savnet i ALLE de andre MMOs jeg har spillt . Jeg DRITER gladelig i noen bugs for dette ! Edit ; Jeg glemte LYDEN , musikk og lyd i Conan er uten tvil det beste vi har opplevld UANSETT spill , crispy , klar og realistisk , kvalitet tverrs igjennom . Endret 23. juni 2008 av Bulletus
Bredoc Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Jeg er mer eller mindre skuffet over Funcom. Det er snart slutt for meg hvor dem får siste sjangse til å rette opp i neste patch. Dagens patch føltes som et slag i tryne hvor bagspace og klassenerfing var høyprioritert. Fortsatt sliter vi med bluescreen, memoryleak og quester som ikke fungerer. Kan level med litt feil på stats og slikt men ikke at spillet crasher etter noen få zoninger. Faktisk ble dette problemet mere betydelig etter forrige patch for enkelte. På servern der jeg spiller er population halvert dem siste 14 dagene. Flere slutta i dag i guilden pga Funcom ikke leverer en stabil klient. Altså serverfeil og slikt kan godtas, men ikke en ustabil klient som ødelegger hele spilleopplevelsen. Dette lovet så bra fordi jeg trives veldig godt i AOC, men når man bruker mere tid på å restarte pc samt se på loadingbilde blir det for drøyt. Har spilt siden release og nå begynner det å bli nok. Tro meg, jeg er ikke alene om å mene akkurat dette.
Xanitra Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Skrevet 24. juni 2008 la oss holde trollingen til en annen post, please. Dette er en skryte post. De som vil klage seg, kan vennligst dra en annen plass. Jeg forøvrig er enig med de som mener musikken er bra. For meg er musikk mye! Om et spill bare er sånn passe, men musikken er meget god, ja da er alt helt konge. Å når AoC er så konge som det er, å musikken er kjempestas, jaha, da er det bare å juble. Ikke misforstå meg, WoW er bra det å.. Jeg er bare så sinnsykt lei det. Jeg vet Blizzard forsøker å vente med expansion, for så å lansere den når AoC har fått så mange kunder de kan få, for å ta tilbake kundene igjen. Men AoC er fremtiden for MMO.. det er den veien jeg vil MMOer i denne sjangeren skal ta. Jeg vil ikke spille WoW til jeg sitter på gamlehjemmet.. å ha 5000 resillience for å se kamper som varer i flere timer, med folk med 40k i helse. Nei takk. Gi meg heller masse blod på skjermen, å ikke noe courpse run, bare kjempe masse pvp moro!! Yeehaa!! AoC er et veldig flott alternativ, og et pust i bakken. Jeg takker Funcom for det.
Bredoc Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 (endret) Trolling?? Kanskje sette seg litt mere inn i fakta. Du kan jo lese denne som er en objektiv anmeldelse. Ta også en titt på den tråden hos Funcom som heter "major conserns" Min post var overhode ikke noen forsøk på trolling. Du kan jo ta en titt på det jeg har posta tidligere her på forumet, så ser du at det er feil. Du velger å gi skryt til Funcom, jeg gjør ikke det. Endret 24. juni 2008 av Ashvan
ism Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Trolling?? Kanskje sette seg litt mere inn i fakta.Du kan jo lese denne som er en objektiv anmeldelse. Ta også en titt på den tråden hos Funcom som heter "major conserns" Min post var overhode ikke noen forsøk på trolling. Du kan jo ta en titt på det jeg har posta tidligere her på forumet, så ser du at det er feil. Du velger å gi skryt til Funcom, jeg gjør ikke det. Nei, men da kunne du jo brukt en av de ørten "jeg slutter og tror at verden trener å høre det" trådene som finnes. Jeg stortrives. Om klienten krasjer en gang i blant bryr meg ikke - det skjer ikke så ofte. Og kriteriene for objektiv anmeldelse er ikke at du er enig med den. En anmeldelse kan per definisjon ikke bli objektiv så den må du lenger på landet med. Synd for deg at du ikke trives, men kan du ikke bare slutte, uten alt dette evindelige maset?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå