Ramsen Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Hei har som sagt et counter strike spill, og når eg har instalert steam og spillet så vil det ikke starte. Det står: "Preparing to launh counter strike source" så skjer det ikkje noken verdens ting.
Ramsen Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Skrevet 22. juni 2008 Prøvd og restarta pc-en da? Ja har gjort det,og spillet det har aldrig starta.
Skagen Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)
medlem-156941 Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 fikk det samme problemet en gang. om jeg husker rett, skal du høyreklikke på CS:S inne i steam, gå på egenskaper/properties, så klikker du på Set launch options/angi startalternativer. inne i den boksen skriver du: "-autokonfig" så klikker du på ok, og starter CS (Noen må rette på meg om jeg har sagt noe feil.)
Noel Leon Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Jeg vil bare presisere at det er -autoconfig med C ikke med K .
kjetilm Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Hjelper ikke det, må du opdatere drivere til skjermkort og pc. Det problemet oppstår ofte ved driver feil ( egen erfaring )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå