Gå til innhold

COD4 iw3mp.exe sluttet å virke etter PB oppdatering.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk dette problemet nå nylig. Har spillt COD4 i lang tid men måtte idag oppdatere PB og gjorde dette gjennom klient. Etter dette får jeg finni servere, logger meg inn og hører føste lyder etter loading så får jeg beskjed om at iw3mp.exe har sluttet å virke.

Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ikke noe annet valg....

Du må begynne i rank en osv..... helt på nytt..... men bedre enn ingenting... Men høs om noen andre har noen bedre forslag, thou..

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Ta backup av save filene, reinstaller spillet og legg tilbake save filene. Har ikke prøvd det men har lest et sted at det skal fungere.

Skrevet

Riktig det. Ta var på "Players" mappa før du eventuelt avinstallerer spillet. Der ligger profilen din.

Den finner du i - "C:\Programfiler\Steam\steamapps\common\call of duty 4" (Hvis du har spillet igjennom Steam)

Når du har installert spillet igjen,er det bare å legge mappa tilbake på samme sted.

Skrevet
Ta backup av save filene, reinstaller spillet og legg tilbake save filene. Har ikke prøvd det men har lest et sted at det skal fungere.

Funket ikke for meg :S

Men kom just på noe!

Når man avinstallerer spill, så kan du ofte velge å spare på savegamesa...

Skrevet

Til helvete heller. Nå har jeg avinstallert, og installert igjen, sjekket alt funker, oppdatert til patch 1.6 alt funker, oppdatert PB samma feil. Hva skal gjøres da?

• 4 måneder senere...
Skrevet
Sette i en mic hjalp ingenting. Er helt klart noe med PB for jeg kan spille ikke PB servere.

hei jeg har samme problem nå:( fikset du det noen gang?

hva med å patche til den nyeste patchen... 1.7 det hjalp for meg!

Skrevet
Jeg fikk også iw3mp.exe slutter å virke popup... Satte i mikrofon og det virket igjen.

Genialt! alle problem bure blitt løst sån... eks: Sønn: Pappa! jeg har fått virus på dattan å hardisken er kræsja og sjærmoktet fungerer ikke lenger!!!

Far: Putt i mic'en så fikser det seg

Skrevet

Har fått et lignende problem. Etter at jeg oppdaterte Catalyst driverne i går kveld vil ikke iw3mp.exe fila fungere. Får at det er en feil med fila f634_appcompat.

Fikk også et problem da jeg patchet opp til 1.7 at dvd'n ikke ville fungere, da jeg patchet med de offisiele patchene samt har original dvd :S

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet
Husk at de fleste spill lar seg ikke patche hvis man har "cracket" det.

Men man trenger ikke å bruke disk for å spille multiplayer delen av COD4 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...