Blackie Lawless Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Hallo Er det noen som har noen erfaring med Sony GT620U. Tenker spes på: - Hvordan browser funksjonen er på USB? Enkel? oversiktlig? ect?? Ellers annet av interesse. Et spm ang DAB. Min mangel på kunnskap innen et par begrep. DAB-ready: - Hva mangler denne spilleren som gjør at den funker 100 % som DAB radio? Og ca pris, hvis noen vet? DAB, fullt implementert. Jeg går ut fra at ingenting manger, men følger det meg DAB antenne? mvh Per-Øivind Berg
transmedia.no Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 HalloEr det noen som har noen erfaring med Sony GT620U. Tenker spes på: - Hvordan browser funksjonen er på USB? Enkel? oversiktlig? ect?? Ellers annet av interesse. Et spm ang DAB. Min mangel på kunnskap innen et par begrep. DAB-ready: - Hva mangler denne spilleren som gjør at den funker 100 % som DAB radio? Og ca pris, hvis noen vet? DAB, fullt implementert. Jeg går ut fra at ingenting manger, men følger det meg DAB antenne? mvh Per-Øivind Berg Flere WASP-fans her jo... DAB-ready betyr kun at spilleren kan styre en ekstern, Sony DAB-mottaker, eller en BlackBox som noen kaller det. Husker ikke hva Sony sin modell heter, men du må altså ha en slik boks i tillegg. Sony CDX-DAB6650 heter spilleren som har DAB innebygget, eller implementert.
Blackie Lawless Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Skrevet 23. juni 2008 Takk for svar. Jepp, sikkert mange WASP fans i forumet. Slike ekstrabokser er som regel dyrere enn å kjøpe integrert. Men spm er om jeg trenger DAB i det hele og store. Jeg er godt fornøyd med FM båndet så langt, og det blir ikke "skrudd av" på en laaaaang stund. mvh Per-Øivind Berg Flere WASP-fans her jo... DAB-ready betyr kun at spilleren kan styre en ekstern, Sony DAB-mottaker, eller en BlackBox som noen kaller det. Husker ikke hva Sony sin modell heter, men du må altså ha en slik boks i tillegg. Sony CDX-DAB6650 heter spilleren som har DAB innebygget, eller implementert.
transmedia.no Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Nå finnes det også en DAB-tuner med innebygget FM-transmitter (for de uten AUX-inngang) som løser DAB-problemet for de aller fleste, for en snau tusenlapp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå