Gå til innhold

Klarer ikke å åpne MMS


Anbefalte innlegg

Det har seg slik at mobilen min, en SE k800i, ikke vil åpne mms lengre, kommer opp en feilmelding når jeg skal laste ned om kommunikasjonsfeil og at du skal prøve igjen senere..

Mobilen har funket fint helt til nå, holdt på å sende melding med noen, å so plutselig ville ikke en av mms-ene åpnest, og siden den gang har jeg ikke klart å åpne noen av mms-ene jeg har fått :dontgetit:

Har Tele2, så er det noe jeg kan laste ned etc. så bare gi link ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg veit ikkje om dette har relevans, men eg har dei siste dagane hatt problem med å kople til nettet med Opera Mini med One Call abonnement på Netcom-nettet. Det må ofte fleire forsøk og venting og feilmelding til, før eg kjem på nettet. Når eg skal laste neste side er forbindelsen plutseleg vekke, og så er det same prosessen igjen. Lurer på om dette kan vere eit generelt problem med Netcom-nettet. I så fall skulle du kanskje greie å sende/ta i mot mms etter 3-4-5 forsøk.

Lenke til kommentar
Jeg har fått instillingene og installert dem, men det står jeg skal sende mms til meg selv for å aktivere, dette klarer jeg ikke, meldinga som skal sendest ligger bare i utboks.. Mobilen kobler seg ikke opp mot internett eller noe :dontgetit:

jeg har ringt tele2, jeg har det samme problemet.

 

De har problemer med MMS-nettverket sitt, veldig rart.

 

De skulle fikse det over helga sa de ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...