whaley Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Hei! Skal etterhvert begynne med AoC tenkte jeg. Har tidligere spilt rogue i WOW, passet meg best da jeg ofte må afk`e (grunnet diverse..) og da funka det fint med å bare gå rett i stealth med roguen. Så jeg lurer på hvordan hide skill funker i AoC. Er det kun assassin som har denne muligheten? Som sagt, jeg ønsker å kunne gå i stealth/hide bak et tre eller noe, sånn helt plutselig Blir på en måte en pause knapp.
Bjonski Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 (endret) Alle klasser har hide Edit: slo deg Bellicus ;D Endret 21. juni 2008 av Bjohansen
Timeo Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 ALLE klasser i AoC har hide etter et visst level (20?), så da har du afk-mulighet uansett hvilken klasse du spilller. Men uansett så blir du logget av etter en viss tid akkurat som i wow, hvis du er altfor lenge afk.
dymoletratag Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Alle klasser har hide, men alle bortsett fra Rouge-archetypen (barbarian, assassin og ranger) mister stamina når de hider.
Walts Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Alle som er en rogue class går også mye raskere i hide enn andre.
The Very End Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Du mister ikke stamnia om du hider Men om du hider OG beveger deg så koster det stamina. Om du f.eks står stille bak et tre skal dette da ikke være noe problem.
Tå. Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 At alle klasser har hide er også veldig praktisk. Ingenting er som å møte 10 usynlige fiender midt på en åpen plass. Immersion ftw...
Lambada Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Uten hide ville jeg nok dødd mange flere ganger. Utallige ganger som jeg har hatt en gruppe etter meg og så hidet og de har ikke funnet meg. Tror den hidinga er litt bugget for jeg er priest of mitra og har 100 poeng på hiding. Alikevel har jeg ikke opplevd en eneste gang at noen har funnet meg når jeg har hidet. Blant fiender ser de meg med engang, men ikke andre spillere.
SnusHanen Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Ser vi andre automatisk da? må du ikke bruke Search funksjonen?
SuKa Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Flere points på Hide-skillen gjør bare at du kan hide i flere situasjoner.
Monsoon Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Utstyr med stamina regen gjør at man lett kan bevege seg med hide uten pauser. Det er ingen unnskyldning for ikke å putte minst 1 poeng i hide på en pvp server uansett hvilken klasse du er. Bruksformålene er bare begrenset av fantasien din og nytten er uten sidestykke. Merk: i bunnen av minikartet ditt er det en liten grå lampe. Om den er mørk så er du godt gjemt, er den lys så er du i omgivelser der du lett kan bli oppdaget.
SnusHanen Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 ah takk for det Aran, egentlig lurt på hva det var for noe:)
Locrin Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Hiding og perception skills er fulle av buggs akkurat nå. Hvis du putter 50 poeng i hide så kan du hjemme deg i dagslys. Virker ikke som 50 eller 500 poeng i hide gjør no særlig forskjell for mobs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå