Tacokrydder Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Hei Igår kveld lastet jeg ned noe i VMware gjennom den "ordentlige" tilkoblingen, og etterhvert hang den seg av en eller annen grunn. Vet ikke om det var på grunn av nedlastingen. Da brukte jeg svenskeknappen og slo av pc-en. Nå ikveld når jeg skulle bruke den var alt som normalt bortsett fra at begge nettverkstilkoblingene var borte. Bare de to VMware-tilkoblingen vistes. Har to integrerte nettverkskort, og begge er sporløst forsvunnet. De vises heller ikke i enhetsbehandling. Jeg har sjekket i BIOS, og de er aktivert der. Har formatert og lagt inn XP på nytt, uten hell. Jeg tenkte med en gang at det er kanskje VMware som har skylden, men jeg må spørre her først. Har XP Pro og ASUS M2N-SLI Deluxe-hovedkortet med integrert nettverkskort.
Tacokrydder Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Skrevet 22. juni 2008 (endret) Fikk nettopp vite at det hadde vært torden, og at det hadde rumlet littegrann... Da er det sikkert tordenværet som er årsaken? Det er jo litt rart også, siden bare nettverkstilkoblingene er borte. Hvis jeg da bestiller et eget nettverkskort vil sikkert nettet virke igjen da? Eller må jeg skifte ut hele hovedkortet? Har egentlig ikke lyst til det heller, siden jeg kjøpte det i januar. Endret 22. juni 2008 av torkaa
zitrux Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Kjøp ett billig, (lån av en kammerat), nettverkskort. Da har du svaret med en gang om det fungerer eller ikke. Nesten umulig for oss å si her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå