Gå til innhold

Aoc like avhengighetsskapende som Wow?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Folk kan si hva dem vil. Antall spillere viser at wow er mer populært enn AoC. Fanboys er fanboys, men massene ser ut til å like wow bedre enn AoC. Om man husker tilbake så husker vi at wow ble mer og mer populært ettersom tiden gikk. Dette er ikke tilfelle med AoC ser det ut til.

logisk konklusjon du, sammenligne med et spill som hav vært ute i flere og er har gått gjennom utallige patcher og forbedringer, selv utvidelsespakke. Eller trodde du som bjohansen sa at et nytt spill skulle få 10 mill spillere under en måned etter release?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Og for å legge til min tidligere post, så fant jeg en undersøkelse om AoC. Her ser det ikke ut til at folk kommer til å gi seg med det første.

Age of Conan undersøkelse

Her er det ikke snakk om nybegynnere som gir sin avgjørelse, 89% av 2331 deltakere har spilt siden EA og offisiell lansering.

- Her ser man at hele 70% av 2331 deltakere mener at Age of conan var like bra som forventet eller bedre.

- Stabilitet? 89% er fornøyd med utgangspunkt i MMO lansering og bedre.

- Og opplevelsen etter oppstart, 70% ga spillet 7 / 10 eller bedre.

Tilslutt kan jeg bare nevne at av de 2331 deltakende, var det 28 stk som synes AoC var verre enn forventet, og 1 person som mente det var en katastrofe.

Revurdere innlegget ditt gamer73?

Endret av canavasman
Skrevet

man lytter jo bare til hva man hører. Jeg har 4 kamerater som spiller AoC og hører jo hva dem sier...etter å ha snakket mye med dem er inntrykket at AoC ikke er helt det store. Dvs ikke like bra som wow f.eks var. Til sammenligning var vi alle magisk grepet av wow i sin tid.

Skrevet
man lytter jo bare til hva man hører. Jeg har 4 kamerater som spiller AoC og hører jo hva dem sier...etter å ha snakket mye med dem er inntrykket at AoC ikke er helt det store. Dvs ikke like bra som wow f.eks var. Til sammenligning var vi alle magisk grepet av wow i sin tid.

Så dere er 5 stk som slutter, og mener derfor at AoC aldri kan få 10 mill spillere? :p

Dette hørtes kort og godt ut som ett eksempel på at folk blir påvirket. Har tidligere sett innlegg av deg der du faktisk priser spillet høyt opp i skyene, men det var sikkert før dere alle sammen bestemte dere for å følge de som lager mest lyd?

Skrevet (endret)

Om du hadde lest alle mine innlegg så ville du sett at jeg roser wow enda mer opp i skyene. Og ja...folk blir selvsagt påvirket...vi lever tross alt i et fungerende samfunn:) Tror du det når 10 mill spillere?

Men jeg har jo ikke sagt noe om at vi slutter :) Men sannsynligheten er jo der.

Endret av gamer73
Skrevet (endret)
Om du hadde lest alle mine innlegg så ville du sett at jeg roser wow enda mer opp i skyene. Og ja...folk blir selvsagt påvirket...vi lever tross alt i et fungerende samfunn:) Tror du det når 10 mill spillere?

Det gjør vi :)

Personlig så vet jeg ikke helt, som jeg sier så er jeg ikke noen MMO ekspert, og har heller ikke synske evner. Men for FC sin del så håper jeg at de iallefall når høyt opp over tid. Men at det når over 5 millioner har jeg troen på, allerede etter 1 måned så er det jo rundt 700.000 spillende(ca. 1 mill kontoer, - 30% som har sluttet). Så blir iallefall spennende å se fremover, jeg har iallefall ikke fått nok enda :D

Edit: Ser nå at du ikke har nevnt at du skal slutte, men etter innleggene så hørtes det ut som det spilles på siste vers.

Endret av canavasman
Skrevet
Og for å legge til min tidligere post, så fant jeg en undersøkelse om AoC. Her ser det ikke ut til at folk kommer til å gi seg med det første.

Age of Conan undersøkelse

Her er det ikke snakk om nybegynnere som gir sin avgjørelse, 89% av 2331 deltakere har spilt siden EA og offisiell lansering.

- Her ser man at hele 70% av 2331 deltakere mener at Age of conan var like bra som forventet eller bedre.

- Stabilitet? 89% er fornøyd med utgangspunkt i MMO lansering og bedre.

- Og opplevelsen etter oppstart, 70% ga spillet 7 / 10 eller bedre.

Tilslutt kan jeg bare nevne at av de 2331 deltakende, var det 28 stk som synes AoC var verre enn forventet, og 1 person som mente det var en katastrofe.

Revurdere innlegget ditt gamer73?

Når er de undersøkelsene foretatt?

Om man har fulgt litt med så har missnøyen med spillet på økt over tid og den siste uken har jo tatt kaka. Man ser også mange tidligere "stor fans" av spillet som kaster inn håndkleet. Og mange servere opplever spillerflukt. Er snakk om servere som har mistet halvparten av spillerne ifølge noen, selv om dette trolig er en overdrivelse så har det uansett et snev av sannhet i seg.

Kan jo også nevne at i "survey 2" så var 35% av spillerne over 30år. Om noen vil påsta at dette er representativt for spillerbasen til AoC så kan man kalle meg en krakk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...