ShampooMacTavish Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Jeg har for noen dager siden kjøpt Crysis, og nå nettopp rundet jeg det. Jeg bestemte meg da for å teste ut multiplayeren. Jeg logget inn og entret serverlista. Jeg fant meg en Power Struggle server med lav ping og 28/32 medlemmer. Jeg dobbeltklikket for å joine, men etter en liten stund med connecting fikk jeg opp meldingen: "WARNING! Version mismatch!". Deretter blir jeg sendt tilbake til serverlista. Hva betyr dette? Og ossen kan jeg fikse det? På forhånd, takk for svar.
gard. Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Mest sannsynelig mangler du nok patchene. Last ned patch 1.2 og deretter 1.2.1 hotfix, så skal du se at det fungerer. 1.2 1.2.1
ShampooMacTavish Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Skrevet 20. juni 2008 (endret) Takker. Eh, jeg veit dette høres helt teit ut, men hvor skal jeg legge filene...? Og er det noe mer jeg trenger å vite når det gjelder "tilbredning" av patchene? Endret 20. juni 2008 av ShampooMacTavish
Chris93 Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Hvor du laster ned filene har ingenting å si. N9r du har lastet de ned åpner du de og de gjør alt selv. Innstaller 1.2 før 1.21
gard. Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 De jeg linket til er arkiverte filer da (.rar) noe som sier at du må ha et ekstrakteringsprogram som WinRar forå ekstraktere dem. Gjør så dette, også installer filene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå