Gå til innhold

CoD4 vs. BF2: online gameplay

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kanskje MMORPG er noe å foretrekke?

Hvorfor skal du trekke in MMORGP i denne diskusjonen? Har jo lite med CoD4 og BF2 å gjøre.

Men som ironi, altså han sa jo "meningsløst", dermed trakk jeg inn MMORPG, siden der spiller du med en "mening". Med rank og greier, level osv.

Ikke at det er så farlig, men jeg sa "usaklig", ikke "meningsløst", og med det mener jeg f.eks. (som nevnt) to lag på hver sin side av en bakketopp som bruker granater og commandere som konstant sender artilleri til spawnbasen. Blir så lite realistisk av det...

Men når det er sagt er jo BF2 et veldig bra og realistisk spill når det blir gjort riktig (etter min mening)

My mistake then, unnskyld :). Begge er fine spill, men det du sier med at de spawnraper deg når du spiller er jo direkte ikke spillets feil (kan diskuteres), men heller hvem du spiller mot, prøv å finne en clan, blir så mye bedre av det ;).

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
...prøv å finne en clan, blir så mye bedre av det ;) .

Er nok mye sant i det, ja

Edit: Skal sies at jeg bare spiller BF2 (og ev. CoD4) litt sånn innimellom, så klanspill blir vanskelig.

Endret av GW
Skrevet
...prøv å finne en clan, blir så mye bedre av det ;) .

Er nok mye sant i det, ja

Edit: Skal sies at jeg bare spiller BF2 (og ev. CoD4) litt sånn innimellom, så klanspill blir vanskelig.

Hmm, hvis personen vil bare spille for "moro-skyld" som mange andre (ink. meg) kan han jo spille med et par venner over Teamspeak eller noe lignende, kanskje komme hjem til hverandre gå inn på en public server og samarbeide? Unnskyld for at jeg går litt off-topic, men da ville jeg anbefalt Swat 4, kongespill!

Skrevet
Hmm, hvis personen vil bare spille for "moro-skyld" som mange andre (ink. meg) kan han jo spille med et par venner over Teamspeak eller noe lignende, kanskje komme hjem til hverandre gå inn på en public server og samarbeide? Unnskyld for at jeg går litt off-topic, men da ville jeg anbefalt Swat 4, kongespill!

Yes, er som regel meg og en eller to kamerater som spiller public. Og Swat 4 er som du sa konge å spille sammen i!

Skrevet

Her er det jeg mener:

CoD er nesten som cs.... Men istedenfor å kjøpe våpen etter å drepe og vinne osv (som på cs) så ranker du, og unlocker våpen. Det er som cs, at alle løper rundt uten taktikk og dreper hverandre i hytt og pine.

Men på bf så er det mye mer taktikk, og alle kitsene gjør alt så mye bedre, og da samarbeider folk mer. Som at hvis en support og en medic løper sammen, så kan medic heale, mens support gir deg ammo....

Derfor mener jeg at bf2 er gøyere. Selv om grafikken er dårlig i forhold til CoD4. Jeg gleder meg som en unge til BF3 eller noe sånt. Håper det ligner, med forbedret grafikk.... Vet ikke hva det kalles, men liker at du har en health bar ellernoe sånt, så du ikke healer opp automatisk når du ikke blir skytt på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...