VTW Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Har skrapt sammen penger til å kunne kjøpe meg en platespiller, men ingen butikker i byen selger tydeligvis vinyl, så jeg vender til dere. Noen som vet hvor jeg får kjøpt LP-plater? Har sjekket cdon.no, men syntest det var vanskelig å finne ut hva som var LP og hva som ikke var det. Noen tips?
andr3as Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Har skrapt sammen penger til å kunne kjøpe meg en platespiller, men ingen butikker i byen selger tydeligvis vinyl, så jeg vender til dere.Noen som vet hvor jeg får kjøpt LP-plater? Har sjekket cdon.no, men syntest det var vanskelig å finne ut hva som var LP og hva som ikke var det. Noen tips? Jeg lurer på hvordan jeg skal bli kvitt mine 200 LP plater , de tar alt for stor plass og vil bli kvitt dritten :!:
Cuneax Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Denne tråden inneholder lenker som bør gi deg tilfredsstillende svar: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=741124 Sjekk under "Vinyl" eller søk på det ordet i den tråden. Denne stenges.
Anbefalte innlegg