KILMAS Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 crytek har tatt innover seg at mange ikke kunne spille crysis pga at den hadde høye system krav.nå har crytek gjort noe med det.sjefen i crytek sier at crysis warhead skal kunne spille på high på en pc til 400 euro som er runt 3200kr med framerate på 30-35 fps. synes det er bra at flere folk får mulighet og spille crysis http://translate.google.com/translate?u=ht...-8&oe=UTF-8
Stigma Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Hmmz... tjaaaa... vi får vel se på det. Om de faktisk holder hva de lover i forhold til dette (hvilket jeg neppe tror), så må jo det i så fall bety at Crysis Warhead sin maksimumgrafikk kommer til å være ganske så middelmådig, ihvertfall i forhold til Crysis, og det tviler jeg liksom litt på at de kommer til å gjøre. Grafikk er en av Crysis sine "store ting" tross alt. PC til 3200... hva slags skjermkort har de tankt seg på dette budsjettet høh? ... Ellers så er jeg enig i at de siktet litt vel høyt for Crysis. -Stigma
Crysis Fan Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 vel... da må det nesten være dårligere enn crysis
KILMAS Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Skrevet 19. juni 2008 tror dette første steg mot og få crysis til og kjøre på xbox360 og ps3.de sier at crysis warhead er det siste spill fra crytek som bare kommer ut på pc.crysis2 kommer nok ut både på ps3,xbox360 og pc.
Khogn Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 (endret) Hjelper ikke å lage et spill som støtter lavere maskinkrav når progammere ikke er i stand til å lage annet enn en ræva, ustabil og buggete 3D-motor. Crysis må være tidenes mest oppskrytte spill. Jeg synes Crytek skal ta seg programmeringskurs hos Infinity Ward som klarer å lage spill som ser penere ut og i tillegg verken hakker eller krasjer hele tiden. Endret 20. juni 2008 av Khogn
AvidGamer Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 De bør jo holde seg til samme motor. PCene blir jo bare bedre siden folk oppgraderer stadig.
anotherzen Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 må være skrivefeil, 4000 euro høres mere riktig ut ^^
Khogn Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 (endret) De bør jo holde seg til samme motor. PCene blir jo bare bedre siden folk oppgraderer stadig. Hovedproblemet med Crysis sin motor er ikke at datamaskiner ikke er avanserte nok per idag, men rett og slett at motoren er svært dårlig programmert og enda mindre stabil enn Gothic 3. Spillet er så uferdig at jeg lurte ett øyeblikk på om Bethesda hadde vært inn i bildet på et eller annet tidspunkt. Hvorfor ser CoD4 tusen ganger bedre ut og med bedre ytelse på samme PC? Mindre spillområder i CoD4 ja, men ytelsesforskjellen er jo helt fenomenal. Hvorfor klager alle på bugs og ustabil motor i Crysis, feil som Crytek har nylig annonsert at de ikke gidder å fikse engang? Og ikke minst, hvorfor har min Crysis karakter fått 4 armer gjennom hele resten av spillet etter at han en gang falt i sjøen? Og AIen... haha! Den skulle være så god og banebrytende, men den når ikke AIen i Half-Life 1 (1998) engang. At historien er så dårlig/barnslig hjelper ikke mye heller. Møkkaselskap, møkkafolk. Crytek kommer aldri mer til å få ett øre fra meg, det er det eneste jeg vet for sikkert. Crytek har fortalt sine fans at det ikke vil komme flere oppdateringer for Crysis, de velger heller å fokuserer på andre prosjekter, som de tror spillerne vil like bedre. Dette kom fram i "Crysis Monthly Update #1", der utviklerne unnskylde seg og lovet mer informasjon om det hemmelige prosjektet ganske snart. Crytek sa at det ikke kommer en 1.3-patch for Crysis. De er klar over at nyheten vil skuffe mange Crysis-spillere, og at det derfor var en vanskelig avgjørelse. Crytek har sikret flere varemerker den siste tiden. De registrerte varemerkene er Crysis War, Crysis Warhead, Crysis Warzone, og World in Crysis. Endret 20. juni 2008 av Khogn
KILMAS Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Skrevet 20. juni 2008 synes crysis sp er mye bedre en cod4 sp.valgfriheten og selve gameplayet er mye bedre en cod4.jeg har spillt stort sett alt at fps siden det første doom spillet,og synes både crysis og farcry er noe av det aller beste fps jeg har spillt noen gang.mange synes at crysis var ekstremt grafikk krevende,jeg kjører spillet på 1900*1200 på high med over 30fps på et 8800gtx.kommer til og kjøpe crysis warhead.
evgeny Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 (endret) Hjelper ikke å lage et spill som støtter lavere maskinkrav når progammere ikke er i stand til å lage annet enn en ræva, ustabil og buggete 3D-motor. Crysis må være tidenes mest oppskrytte spill. Jeg synes Crytek skal ta seg programmeringskurs hos Infinity Ward som klarer å lage spill som ser penere ut og i tillegg verken hakker eller krasjer hele tiden. Men så lager jo også infinity ward 100 ganger mindre kompliserte motorer også hvor alt av objekter er statisk med flate overflater og statiske skygger. old school as Endret 20. juni 2008 av evgeny
Bruker-104685 Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Dette tviler jeg sterkt på, faktisk så har noen sagt det holder med en 5000kr til pc for å kjøre Crysis på high, det stemmer ikke helt
Kharan Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Du får ganske mye PC for 5000 kroner i dag, skal ikke være noe problem å kjøre Crysis på High der. Geforce 9800 GTX, 4 GB RAM, 1 GB HD, et OK hovedkort + lydkort.. får jo nesten kastet PC-deler etter deg, så billig er det.
gard. Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Du får ganske mye PC for 5000 kroner i dag, skal ikke være noe problem å kjøre Crysis på High der. Geforce 9800 GTX, 4 GB RAM, 1 GB HD, et OK hovedkort + lydkort.. får jo nesten kastet PC-deler etter deg, så billig er det. 1GB HD er vel litt å ta i, eller lukter jeg skrivefeil. Trenger jo ikke lydkort helller da.. Men det trengs faktisk ikke litt mer enn 5000,- hvis du har kabinett, psu o.l. fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå