mau5trap Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 (endret) Legend er en alliace guild på serveren Tarren Mill (pvp, battlegrp Misery). Guilden er en raiding guild for oss som ikke har mulighet til å raide hver dag. Faste raid-dager er: Mandag, Tirsdag og Onsdag. For å få raider status må du delta på ca. 3 raids over en 2 ukers periode, og trialen varer omtrent en mnd. Vi raider også Karazhan i helgene og Zul'Aman på "off days" hvis det er interesse for det. Guilden har ikke DKP system, men loot council. Aldersgrensen er 17 år, men unntak har blitt gjort før. Vår progress er som følgene: Serpentshrine Caveren: 6/6 Tempest Keep: 3/4 Mount Hyjal: 4/5 Black Temple: 4/9 For øyeblikket har vi behov for: 1 Resto Shaman 1 Shadow Priest) Selv om du ikke spiller følgene, kan du fremdeles søke til guilden, og om søknaden er god har du en sjangse. Høres dette interessant ut? http://legendguildtm.freeforums.org Endret 6. september 2008 av rln
AnewZ Skrevet 6. september 2008 Skrevet 6. september 2008 hvordan er det med bgs? hvem vinner hva? AB = Horde ( 70% hvertfall ) WSG = Horde ( 80% hvertfall ) EOTS = Horde ( 65% hvertfall ) AV = 50/50 .. Alliance gjør det bedre om du velger å spille etter 00:00 bare så det er sagt Så å farme marks på Misery tar en evighet eller to tbh
mau5trap Skrevet 7. september 2008 Forfatter Skrevet 7. september 2008 Har level 70 alliance og horde på Misery, og er ikke noe problem å farme honor uansett hvilken faction. Alltid en haug med BGer oppe til en hver tid.
mau5trap Skrevet 7. september 2008 Forfatter Skrevet 7. september 2008 Noe behov for restodruid? ikke noe enormt behov, men legger du inn en god søknad og har bra nok gear, så har du gode muligheter
PSV Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Er det? Så og si alle guilds jeg har vært med i sålenge jeg kan huske har hatt en måneds trialtid. Hadde vært interessant for min del hadde det ikke vært for PVE ->// PVP restriksjonene.
Whiteshit Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Er ikkje du horde spelar PSV? (Har alltid antatt det iallefall =))
PSV Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Har ikke alltid vært det. Spilte Alliance PVE før jeg rerollet Horde sommeren 2007.
Lightningwolf Skrevet 9. september 2008 Skrevet 9. september 2008 Er det? Så og si alle guilds jeg har vært med i sålenge jeg kan huske har hatt en måneds trialtid. Hadde vært interessant for min del hadde det ikke vært for PVE ->// PVP restriksjonene. Aldri hatt mer enn 2 uker jeg.
-Léon- Skrevet 10. september 2008 Skrevet 10. september 2008 Høres ut som et spennende tilbud. Trenger dere en mage?
mau5trap Skrevet 11. september 2008 Forfatter Skrevet 11. september 2008 Høres ut som et spennende tilbud.Trenger dere en mage? er vel ikke noe skrikende behov for mages om dagen, men du kan alltids legge igjen en søknad her: http://legendguildtm.freeforums.org/apply-...ority-t348.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå