Gå til innhold

nokia 3650


Anbefalte innlegg

Tror jeg kommer til og kjøpe denne...tenker hvertfall på det...

noen som har noe negativt og si (utenom det jalla "tastaturet" ...vanesak:) )

kommer det nye tlf en uke :p etter at jeg har kjøpt denne?, med masse nytt stæsj ? :p

og noen butikker i oslo som selger de ? den kom til noen nettbutikker i går...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kjøpt 3650 og er svært overrasket over hvor bra den er , størelsen er ikke noe problem , bra kamra til og ta stil bilder , blir faktisk bra , men videodelen er kanskje ikke fullt så bra men er helt greit tatt i betraktning at det er en mobil , Følger med 16 mb minne kort så det er nok plass på den i forhold til 7650 , Skal jeg ha noe negativt og si så må det være at Tastaturet EGNER SEG IKKE TIL SPILL, dette er bare sånn det er 5 veis tasten i midten er litt for tung og trykke ned !!! Ellers så er det ikke noe form for knirke lyder , virker bra satt sammen!

 

Et bra Kjøp for den tekno frelste!! DEN HAR ALT !

Lenke til kommentar

Nokia 7650 er en bedre telefon etter min mening. Den har ordentlig joystick, kameralinsen er beskyttet, og den har infrarøde sensorer både for høyttaleren og for belysningen. I tillegg ser den kulere ut, er mindre, og er antagelig mer solid siden den er en high-end telefon. 3650 er mer beregnet for ungdom.

 

Så dersom du ikke er avhengig av det ekstra minnekortet, gå for 7650. (jeg er en skikkelig storbruker av minne, men har ennå ikke hatt problemer med for lite minne i min 7650).

Lenke til kommentar

kommer det nye tlf en uke :p etter at jeg har kjøpt denne?, med masse nytt stæsj ?

 

Siemens SX1 kommer i juni.

Den har alt 3650 har pluss litt til:

- litt større og 65.000 fargers display (3650 har 4096)

- Radio

- Raskere GPRS

- SX1 er endel mindre og lettere

- På SX1 slipper du å slå av mobilen for å skifte MMC...

Lenke til kommentar

Siemens SX1 blir nok den første telefonen som slår 3650 og 7650 ja (om vi ser bort ifra P800). Men så kommer jo SE Z1010 som er enda bedre, og så kommer noen enda bedre etter det igjen. Man kan ikke gå og vente for det kommer alltid noe nytt. Jeg venta et halvt år på 7650, men da den kom venta jeg på P800. Når jeg endelig fikk testa begge telefonene, fant jeg ut at 7650 ga meg mest for pengene (Kr 2800,- mot Kr 6000,-). Så da kjøpte jeg 7650 likevel og er kjempefornøyd.

Lenke til kommentar

jeg ville heller kjøpt 7250 en 3650. sier ikke dermed at jeg ville hatt noen av de men 7250 ville hvert mest aktuell..

 

7250 kommer øyeblikk i hyllene, hvis den ikke allerede har kommet der du bor. hvet i alle fall at den kommer i løpet av denne uka her nede på bryne (som ligger i rogaland - for en opplysning)

Lenke til kommentar

....som altså er en UMTS-mobil og ikke kan sammenlignes med de andre nevnte mobilene....

 

Feil. Selvsagt kan Z1010 sammenlignes med de andre mobilene. Den har jo de samme teknologiene, og samme programvare (symbian). At den har en teknologi (UMTS) som ikke de andre har gjør ikke at den stiller i en klasse for seg. Skulle man følge din tankegang, kunne man jo heller ikke sammenligne telefoner med og uten Bluetooth, eller med og uten GPRS. UMTS-teknologien er bare en liten del av Z1010, og den er ikke grunnen til at jeg tror Z1010 vil bli bedre enn alt vi har sett til nå. Det er derimot minnestørrelse, prosessor, operativsystem, dual-kamera osv, pakket inn i en nydelig design, som vil gjøre Z1010 enestående. UMTS er også en del av denne helheten, men bare en liten del.

 

Er lei av naiviteten på dette forumet.

Lenke til kommentar

FutureX: Du er jo TOTALT på jordet her.

 

UMTS og GSM er som natt og dag. Å sammenligne det med BT, IR og slikt er jo helt på trynet.

 

En UMTS-mobil kan per idag ikke brukes i Norge, så enkelt er det.

 

På samme måte, kan man ikke sammenligne NMT-mobiler med GSM-mobiler. Vet du egentlig hva UMTS er?

Lenke til kommentar

oii det begynner og bli en meggete tendens her :p

titta på 7250 ...var ikke klar over at den hadde kamera...den er jo så liten forhold til 3650 den har jo radio og....virker som hovedforskjellen er minne og blåtann eller er jeg på bærtur :p

er den billigere ? ca samma pris ?

Lenke til kommentar

UMTS-telefoner vil støtte GSM og GPRS i en overgangsperiode. Z1010 vil støtte både GSM/GPRS og UMTS. Du tror vel ikke man ville kommet noen vei med en telefon som KUN støttet UMTS i dagens dårlig utbygde UMTS-nett?

 

Har du forresten noengang hørt om en GSM-telefon som støtter NMT?

 

Tenkte meg det.

 

Du viser en utrolig ignoranse her. UMTS er tilgjengelig i Norge I DAG. Telenor har hatt sitt UMTS-nett oppe noen måneder allerede, riktignok bare i de store byene. Det er TELEFONENE vi venter på.

 

UMTS-nettet skiller mellom tjenester basert på linjesvitsjet og pakkesvitsjet bærerteknologi. Den pakkesvitsjede delen vil tilsvare GPRS og det legges opp til samme type takseringsmekanismer, det vil si volumavhengig pris. Den linjesvitsjede delen vil være svært lik GSM. Med andre ord vil UMTS en dag kunne klare seg helt uten GSM og GPRS. Dette ligger imidlertid flere år fram i tid. I mellomtiden vil vi få hybrid-telefoner. Altså telefoner som støtter både UMTS og GSM/GPRS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...