Stidilko Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Sliter med å registrere meg i Metal Gear Online (MGO) Hjeeelp! kom med et forslag til hva slags navn og passord som er MULIG å bruke, det er alltid noe feil med mine, de blir ikke godkjent! hjeelp!
Erlendz Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 (endret) Står det ikke hva slags krav som stilles til brukernavn/passord da? Edit: Sjekket nettopp innom og det står jo klart og tydelig hvilke krav som stilles til de ulike feltene som skal fylles inn. Endret 18. juni 2008 av qweac
Stidilko Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Skrevet 18. juni 2008 Står det ikke hva slags krav som stilles til brukernavn/passord da? Edit: Sjekket nettopp innom og det står jo klart og tydelig hvilke krav som stilles til de ulike feltene som skal fylles inn. hva er de kravene da? kom med exempel på hva slags brukernavn og passord jeg kunne ha valgt
akristina92 Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Jeg fikk det til da jeg kun brukte tall. Merkelige saker.
hvo91 Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Var du i beta'n? brukeren fra den funker fortsatt Off topic: Får du noen rewards når du leveler på MGO?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå