TobbeOo Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Jeg kom til og tenke på stalker. Der dreper man monstre og kan "få" ting av dem, og selge det og kjøpe weps og ammo osv. I cod 4 er det jo sånn exp opplegg og unlocks.. samme med bf2.. er det noe lignende i andre spill som ikke er multiplayer eller 18 års aldergrense? Noe lignende stalker? Sikter da litt til RPG lignende spill nesten.
andi_c Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Du kan jo prøve Boiling Point Road To Hell.Det er ikke monstre der men...
TobbeOo Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Skrevet 18. juni 2008 Du kan jo prøve Boiling Point Road To Hell.Det er ikke monstre der men... Skal se på det, takk.. Er det terriorister da heller?
S!m1 Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Definitivt Far Cry! Et av de beste spillene jeg har spilt på lenge! Gleder meg til 2* kommer ut.
andi_c Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Skal se på det, takk.. Er det terriorister da heller? Det er bla. militær, guerrillas, mafia osv...
Hr. Jenssen Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Boiling Point hadde en viss sjarm, men spillet var forferdelig buggete. Anbefaler at du skaffer den siste patchen til spillet for å få det best mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå