Arne Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Hei! Jeg lurer litt på hvordan jeg kan grinde som lvl 38 priest of mitra? Jeg følger denne guiden: http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=73934 Der står det at jeg kan grinde sørøst i Wild lands, men jeg får det ikke til! Fiendene står så spredt, og når jeg aggroer de, slår de meg ned i bakken, tar alle livene mine og dreper meg til slutt... Rekkefølge: Smite -> Wave of life -> Repulse -> Lance -> Cleanced fire -> Radience -> lance Som oftest dør jeg før lance of mitra, hvis det kan være et lite hint om hvordan det går... Mvh ARne
Notatblokk Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Har ikke noe bra svar på hvor, da jeg ikke har gått så aktivt inn for grinding enda. Har en 44 POM atm. Kan fint ta 3-4 på min level eller et par som er litt høyere på en gang (er i Fotd nå). Pleier ikke å dø av mobs med mindre noe uventet skjer (boss kommer ved uhell osv). Puller med Smite, og kaster den x antall ganger på samme mob frem til mobsa kommer bort. Repulse, og mens de ligger og spreller løper jeg motsatt vei av den som er target. Kaster Lance (når du løper rundt prøver du seff å få flest mulig mobs mellom deg og target). Beveger meg sånn at jeg kommer ca i midten av mobsa, kaster Rebuke og den.. uhm.. Cleansing fire (?). Smite/evt. Lance etter der, og da er cd på Repulse ferdig, så den kastes da igjen. Etter det går som regel mobsa ned med Rebuke og Cleansing Fire for andre gang. Litt etter hvordan man er speccet såklart, det varierer vel f. eks om det lønner seg å kaste Rebuke (som man kan få kortere cd på). Det det kan være smart er å alltid ha mana og healtpotions gående når du skal aoegrinde. Så skriver du at du kaster på deg Wave of Live ETTER firste Smite, hvorfor det? Jeg tenker hvertfall sånn at når jeg først har startet angrepet, så må jeg bruke mest mulig av angrepstiden på å få ned mobsa, ikke kaste Hots på meg selv. Mulig det er helt feil tankegang i et sånt spill, jeg vet ikke? Du healer deg selvfølgelig om du ser du får behov for det midt i kampen. Ellers liker jeg mer å sette på meg hots FØR jeg puller, og så evt en gang til om jeg ser det trengs.
Dummst Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 (endret) Om noen anbefaler å grinde mobs som bruker stuns og knockbacks... frykter jeg noen har kjørt en aldri så liten practical joke på deg Knockbacks topper lista over irriterende momenter i AoC PvE. Mener de helt klart man burde brukt immunity fra CC når man slåss mot mobs, på samme måte som man gjør i PvP. Å bli knocka rundt av en liten gruppe monster man lett kunne drept ellers... er en god kilde til grå hår. Endret 19. juni 2008 av Dummst
Notatblokk Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Ja, det tenkte jeg også å nevne, men glemte tydeligvis det. Du er ikke akkurat full av brynjer og lær Så velg noen mobs som "passer" deg, og ikke dreper deg alt for lett.. poenget blir jo litt borte om du må reste etter hver andre mob fordi du er tom for mana og health.
Notatblokk Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Hvis du dør hele tiden med metoden du bruker, så er det hvertfall verdt å forsøke noe annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå