Gå til innhold

touchscreen virker ikke på SE k850i


Anbefalte innlegg

Jeg har en k850i, som jeg har hatt siden påske.

 

Nå har touchscreen(3 tre trykkfølsomme sensorene) sluttet å virker

Problemet har kommet gradvis, og startet med at dem ikke regarte et par sekunder til verre og verre, så endte det med at jeg måtte sku av og på tlfen for at det skulle virke, så gikk det til at jeg måtte nappe ut batteriet, og noen ganger hjelper ikke det heller!

 

Nå er jeg midt i kaka, og den virker ikke uansett F***

 

Jeg har sletta alt på den(fra innstillinger) og jeg har latt batteriet være så lenge ute at den mister klokka.

 

Har også prøvd å oppdatere og neddatere den!

 

Og jeg dum som jeg var kjøpte telefonen inne på gardermoen, og der bor ikke jeg, og ingen andre vil ta i mot møkka uten kjøpskvitering!

 

Jeg HATER den telefon og S*T*N så jeg har plagdes med den!!

 

Noen som har noen glupe svar på hvordan jeg kan få sendt inn telefon eller få den til å virke??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
så billig som flybiletter er i dag, så synes jeg ikke det er noen unskylding å si du er fra Bodø.

Neppe:P kr. 1764 i skrivende stund (t/r) dessuten er det enda verre med tid og ork!:p

 

Hvorfor har du ikke kjøpskvittering?

Fordi jeg var på gardermoen og kjempe stressa for å rekke flyet, så ødela jeg telefon min der, og ble nødt til å kjøpe ny asap, og ba mannem i kassa om å beholde eske å alt, tilogmed lader og datakabel! Som om den var stjelt!

Endret av macdegus
Lenke til kommentar

:glare: Jeg sliter litt med å tro på den forklaringen der. Jeg tror til og med mannen i kassa har vett nok til å forklare en stresset kunde at det går fortere å ta med hele esken, og kaste alt det unødvendige senere, når han skal rekke flyet.

Skulle jeg ta feil med min misstanke, så tror jeg mannen på gardemoen vil huske den ene kunden som la igjen "alt" Så da kan du jo bare ringe dem.

Ellers så er det mange tilbud på komplett om dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...