Gå til innhold

Paypal - Under 18. Hvordan legge till bankKort


viste19

Anbefalte innlegg

Hei jeg er da under 18 (14) og trenger mitt mitt bank-kort på paypal. Eneste jeg vet er at du får en slags kode av banken din ( har da postbanken jeg ).

 

Kunne noen gi meg full instruks. fra knapp til knapp. eller gangske enkel. Slik jeg forstår.

 

Driver med game servers osv og overskuddet kunne vært greit å ha i lommeboken

 

 

TAKKER FOR ALLE SVAR!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar.

 

Ja du kan adde fund. Det vil si å gå til din lokale bank ?

 

Har en kamerat som jor det for noen år siden og husker ikke så mye. Han fikk en slags link fra nettbank. Limte den inn en plass i paypal og vips så er kortet lagt til. Noen som vet hvordan man gjør dette

 

Jeg har da Account balance. La oss si jeg har 500 der nå og vil ha de på kontoen min.

Jeg trykte Manage Currencies - på account balance ruten. Der kommer jeg til dette:

paypal_bankTIME.bmp

Hvordan får jeg bildene til å vise her ?

 

Trykker på - withdraw funds to your bank account.

 

Kommer til:

paypal_buyhelp.bmp

Hvordan får jeg bildene til å vise her ?

 

Ok dette er kanskje noe alle vet. Men hva er account number. Dere kan le av meg etter at dere har svart :D

 

Hvordan får jeg dette bank numbere. Er det de tallene på visa'et eller ?

 

 

 

Takker for alle svar!

paypal_buyhelp.bmp

Endret av viste19
Lenke til kommentar
Eneste jeg vet er at du får en slags kode av banken din ( har da postbanken jeg ).

TAKKER FOR ALLE SVAR!

 

Det du snakker om at du må ha kode fra banken er om du skal ha en Verified Expanded Use Account på Paypal.

Da må du få en kode via nettbanken som jeg mener er 4-sifre. Dette vil vises på en post i nettbanken din.

 

Dette trenger du sannsynligvis ikke da, siden det med Verified Account/Confirmed Address er veldig ofte lagt opp mot enkelte amerikanske selgere som selger for svært høye summer. Derimot må du ha Verified Account hos mange selgere, dette er for å sikre seg at det er eieren av kortet som faktisk er eier og er på grunn av sikkerhet. Verified Account mener jeg at du får kun dersom du har et kredittkort tilknyttet. Confirmed Address er vanskeligere. (Er ikke 100% sikker her siden det er lenge siden jeg kjøpte noe på Ebay :))

 

Som mange her sier, du trenger ikke gjøre dette, det holder om du legger inn bankkontonummeret :)

 

Du kan lese mer om dette her: Paypal Verfied/Expanded Use/Confirmed Address

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...