Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Skambarbert skalle i sommer..


Eryk

Anbefalte innlegg

Driver og vurderer å barbere hodet, da under 1cm. Tenker å først ta det hos frisør, så holde det nede med egen trimmer. Flere som gjør det? Jeg kommer sikkert til å se mongo ut, men det virker utrolig befriende ut òg.. dessuten ser jeg idiotisk ut -med- hår, så jeg blir bare en different kind of eyesore.

 

Garantert malplassert tråd, men det er nå så..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde det slik i en 5-6 år, og fikk bare positive tilbakemeldinger. Deilig lettstelt, men trenger muligens lue om vinteren. Verdt et forsøk. Er jo dessuten noen 'fotball-helter' som har det slik, så er jo allment godtatt. Fikk det også billigere hos frisøren enn vanlig klipp. Betalte 130-150 per gang, mens vanlig klipp var 200-350.

Endret av Erigon
Lenke til kommentar

Når jeg var mindre hadde jeg klipp på ca 10 mm på toppen og 6mm ved øra. Slik jeg husker det var det veldig deilig å ha kort hår, særlig når jeg var i aktivitet...

 

Særlig var det det at jeg bare trengte et tørk med håndkle over hodet når jeg hadde dusjet jeg var mest fornøyd med..:)

Lenke til kommentar
En slik klipp kan man lett ta hjemme også, og spare enda flere kroner. Eneste som kan være vanskelig er å få vekk alle hårene i bakhodet selv, så man bør ha noen som kan gå over for deg.

 

Nja, det er en tilvenningssak. Tar håret ned til 3-4mm annenhver uke, og bakhodet er ikke noe særlig stress. Nakken, derimot, er det greit å ha litt hjelp med.

Lenke til kommentar

har klippet håret mitt til "korteste instilling" på maskinen min i flere år nå... har også av og til gått over med høvel for å få det HELT glatt, og det skal jeg love deg er herlig :D

 

Har fått litt blandede kommentarer når det gjalt akkurat det, men det er jo bare hår, og det vokser (veldig fort) ut igjen...

 

edit: fikk alltid min mor eller min samboer til å klippe det før, men i det siste har jeg stort sett gjort det selv. Er som psilo sier en tilvenningssak og du blir vant til det etterhvert. Trikset er å bruke et håndholdt speil i tillegg til et som står fast, og god tid :)

Endret av Musty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...