Gå til innhold

Fototreff i Stavanger (#2)


Anbefalte innlegg

Dato/klokkeslett/plass er satt! Søndag 6. juli kl. 13.00 ved hovedinngangen til togstasjonen i Stavanger!

 

 

 

 

Etter vellykket (dog dårlig oppmøte) fototreff i Stavanger må vi gjenta det snart, og hvorfor ikke begynne planleggingen med en gang?

 

Mitt forslag om en gåtur gjennom gamle Stavanger står fortsatt, om det blir fint vær.

 

Oppdaterer denne posten når flere forslag kommer, og når folk melder sin interesse.

 

Edit: Foreslår også at vi finner ut når det er folk på crossbanen som var der ute vi var sist, så vi evt kan ta noen bilder der.

 

Interesserte:

sn0dig

Pallesen

Hille

Philo

Vegard_

FlowerEye

deviant + frue

I suppose Anderssb(?)

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde vi vært skikkelig pro, hadde vi avtalt et skikkelig Gathering med folk fra flere steder. Gjerne noe som er midt i Norge, slik at det blir ca. like lang reisevei for folk. En helg eller noe sånt.

 

Ønsk meg lykke til med å få det til, dog... :p

 

GLHF.

Vi kan jo lage The (foto) Gathering 09...

hah.

 

Evt den personen med dyrest utstyr på forumet selger det og kjøper flybilletter til alle andre. Akam fototreff i NY anyone? :)

Lenke til kommentar

Vi kan jo bare flytte det, det var bare ett forslag for å få satt en dato. Dama kom med forslag om Hove plantesenter, der de skal ha forskjellige dyr og fugler. Noen som vet hvor det er og om det evt kan være en mulighet?

 

Edit: Hove plantesenter/fuglepark ellet hva nå det heter.

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar
Vi kan jo bare flytte det, det var bare ett forslag for å få satt en dato. Dama kom med forslag om Hove plantesenter, der de skal ha forskjellige dyr og fugler. Noen som vet hvor det er og om det evt kan være en mulighet?

 

Edit: Hove plantesenter/fuglepark ellet hva nå det heter.

 

Jeg er med jeg, vis vi finner enn dag som passer. 12-13 juli passer definitivt dårlig. Hove plantesenter ligger på Ganddal. Hvilket tilbud de har er meg ukjent, men det hørtes interesant ut med ulike dyr og fugler. så lenge de har ett visst areal

Lenke til kommentar

Juli generelt er ganske vanskelig å få til å passe for mange av oss. Men de som kan har jo muligheten til å ta et lite treff. Er fortsatt ikke helt sikker på hvordan helgene ser ut fremover for min del.

 

Men hva med et lite et på kvelden en ukedag?

Endret av Pallesen
Lenke til kommentar

Tror egentlig de fleste her inne er relativt amatører(avansert dog en del), men de som er virkelig flinke bidrar veldig mye, og skaper inntrykk av at nivået generelt er mye høyere en det faktisk er.

 

Men OT, går egentlig alltid greit med dato, så lenge man planlegger i god tid på forhånd.

Lenke til kommentar
Juli generelt er ganske vanskelig å få til å passe for mange av oss. Men de som kan har jo muligheten til å ta et lite treff. Er fortsatt ikke helt sikker på hvordan helgene ser ut fremover for min del.

 

Men hva med et lite et på kvelden en ukedag?

Stiller gjerne med primus og kakao jeg hvis det passer.

 

 

Jeg blir gjerne med, men jeg er jo så amatør at det er flaut da ;) Dessuten har jeg enda et år foran meg til jeg blir myndig. Flere på min alder?
Jada, de fleste som stiller er vel i klassen fra et til fire fem år eldre enn deg, så slapp av.:)
Lenke til kommentar

Takk, sn0dig, for link til denne tråden.

Det kunne jo vært artig. Jeg er ikke sikker på om jeg er i Italia i Juli, men hvis ikke melder jeg i alle fall interesse for det.

Tror nok jeg lærer bedre om jeg lærer sammen med noen andre.

 

Edit: jeg tok nok trådens tittel bokstavelig og så får meg et fototreff for offshore folk :D

Derfor har jeg heller aldri klikket meg inn hit :p

Endret av Carny
Lenke til kommentar
Takk, sn0dig, for link til denne tråden.

Det kunne jo vært artig. Jeg er ikke sikker på om jeg er i Italia i Juli, men hvis ikke melder jeg i alle fall interesse for det.

Tror nok jeg lærer bedre om jeg lærer sammen med noen andre.

 

Edit: jeg tok nok trådens tittel bokstavelig og så får meg et fototreff for offshore folk :D

Derfor har jeg heller aldri klikket meg inn hit :p

 

Da endret jeg tittelen, og bumper denne opp ;)

Jeg jobber masse framover desverre, så en eller annen søndag hadde passet best for meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...