Leoron Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 (endret) Hei. husker fra mine yngre dager et spill som het ports of call. Fant det tilfeldig på en nettside her om dagen. Det jeg lurer på er om noen vet om et tilsvarende spill, bare med 2008 teknologi. Savner å sitte hjemme å tjene grunker. Behøver ikke være shipping. Tenker på et tilsvarene gameplay. Kjøp, selg osv... Edit: legger ved en link for de som lurer på hvilket spill jeg snakker om Ports of Call Endret 16. juni 2008 av beerlover
Vemund Veien Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Det er ein ny versjon lagd av samme folka som heitter Ports of Call XXL. Det er haugevis med nye skip, hamner og funksjoner. Premium-versjonen har så vidt eg veit 3d-navigering av skip til og fra kai, men denne har eg ikkje prøvd.
Leoron Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Skrevet 16. juni 2008 OI fett.. Jeg kunne jo kanskje googlet dette frem. Regnet ikke med at de holdt på enda. Uansett. tusen takk. det skal sjekkes ut.
mongojarle Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Dette må jo bare prøves da... husker jeg satt å spillte POC på en sort/gul -skjerm...
Dr. Mobius Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 PoC er en klassiker jeg drar frem med jevne mellomrom. Man blir aldri lei! Mitt beste minnet med dette spillet var julafte 1992/3/4. Da spilte jeg og søstern dette spillet i timesvis for å få tiden til å gå. Rats on board!!
SirTommy Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 POC var herlig, men så lei man ble etter timevis med isfjell, lol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå