Gå til innhold

Hardware.no: Testin av PCStyling.no's pcer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skulle Hardware.no teste èn butikks maskiner? "Spilleren" er jo bare en maskin satt sammen, forhåpentligvis, uten økonomiske motiver fra Hardware.no's side, i alle fall ikke ut over det å sette sammen en maskin som fungerer godt i nye spill uten å sprenge verken lommebok eller budsjetter.

Det ville i mine øyne vært totalt uinteressant å teste pcstyling.no's maskiner opp mot denne, da måtte de i tilfelle samlet en haug med maskiner fra forskjellige butikker og testet disse opp mot hverandre.

 

Nei, dette virker mer som dårlig kamuflert reklame enn noe annet for meg.

Lenke til kommentar

Ok.

Pcstyling.no's Black Trix vant prisen Årets Beste og raskeste gamingmaskin ifjor, og så sitter dere å gnåler fordi innholdet i den og "Gameren" her på hw.no er likt?

 

 

 

"Nei, dette virker mer som dårlig kamuflert reklame enn noe annet for meg."

Da erru faen meg trangsynt hvis du tror det.

Hvorfor kan dere ikke teste dem?

Lenke til kommentar
"Nei, dette virker mer som dårlig kamuflert reklame enn noe annet for meg."

Da erru faen meg trangsynt hvis du tror det.

Hvorfor kan dere ikke teste dem?

 

 

Grunnen til at jeg skrev det var at jeg har problemer med å se motivene for å teste maskinene derfra, av den enkle grunn at hw.no ikke pleier å gjøre slike tester (Bærbare, ja til en viss grad, men komplette spillmaskiner fra diverse butikker, nei).

 

Og, du kommer lenger med et nogenlunde anstendig språk i svarene dine, kontra å slenge rundt deg med tilfeldige banneord :)

Lenke til kommentar
PS!

(eller tørr dere ikke?)

 

Hva som blir teste på Hardware.no går aldri på hva vi tør. Vi er et kritisk medium, og kan uten problemer slå hardt ned på produkter som er crap.

 

Hva som blir testet går på resurser og hva produsenter er villig til å sende - noe jeg tror de fleste egentlig skjønner.

Lenke til kommentar
Hei.

Er det mulig om dere kunne testet pcstylings pcer?

For å faktisk se hvor mye bedre de er enn feks "Gameren" dere anbefalte her.

 

www.pcstyling.no

 

 

PS!

(eller tørr dere ikke?)

 

Hepp!

 

Det er særdeles lite trolig. Vi tester ikke hele maskiner, enkelt og greit. Greit nok, vi har snakket om det, men vi har mer enn nok med å teste enkeltkomponenter enn så lenge. Dette har intet med å ikke tørre... hvor i alle dager fikk du intrykk av at vi ikke skulle tørre det fra? :)

 

Men, vi vil ikke utelukke testing av hele maskiner i fremtiden, men i all overskuelig fremtid er det utelukket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...