Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

våkner til ubehagelig hals

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette skjer nesten hver morgen. Jeg våkner opp, har vondt i halsen, smertene gir seg etter 1/2-3 timer. Noen ganger varer de enda lengre, akkurat som om jeg er syk. Er dette normalt? Jeg håper det finnes en forklaring, for halspain er noe av det verste som er å få :mad:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

allergien har forresten så godt som blitt borte (vaksinebehandling av noe slag)

så jeg blir tørr i halsen i løpet av natten fordi jeg sover med åpen munn elns?

EDIT: neis kulel du sett, nå har jeg det igjen uten at jeg har lagt meg. kveldstid :hmm:

Endret av Great Aftabeh
Skrevet
Jeg har akkurat det samme. Fikk det for en uke siden eller noe sånt. Kanskje det er en eller annen sykdom som er ute å går.

fult mulig for en kommende infeksjon.... kanskje noe virus.. :wee:

Skrevet (endret)
Jeg tror det er AIDS. :<

Jeg skal være seriøst... :wee:

Tørhals kan være "pharyngitis." (Inflammasjon rundt luftrøret/spiserøret, forårsaket av allergi, virus- eller bakterie- infeksjon.

edit: litt nørsk

Endret av Vaio
Skrevet

for min del har dev ært sånn nesten hele livet, men først nå de siste ukene at jeg faktisk føler meg syk om morran (slapp, begrenset med "lungeplass", økt slimproduksjon, blir fort andepusten). Ingen joggeturer på meg gitt.

Skrevet

Kanskje det er best om du tar deg en tur til legen slik at du kan få en skikkelig avklaring på plagene dine. :)

Skrevet
Hjelpe lite hvis faren er en gynekolog :p:

Jo, det hjelper faktisk ganske mye. En gynekolog er utdannet som en vanlig lege, bare spesialisert seg innenfor gynekologi. Så han er en vanlig lege, bare spesialisert seg innenfor et område. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...