Viking92 Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Trenger hjelp. har sett på youtube.com om folk som har stereo i gileraen sin. har også lyst på. har noen gamle data høytalere hjemme http://images.google.no/imgres?imgurl=http...2006-45,ADBS:no hvis noen hadde godde go sett på den linken og sjekka om de funker, og gitt meg litt info om hvrdan man gjør det. Setter pris på litt hjelp
Runar777 Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 hvis noen hadde godde go sett på den linken og sjekka om de funker, og gitt meg litt info om hvrdan man gjør det. Setter pris på litt hjelp Om forsterkeren i høtalerne dine kjører på 12 volt (se på omformeren) så skal det gå an å bare koble ledningen som går mellom høytalerene og omformeren direkte på batteriet i scooteren, og bruke vanlig stereoplugg til en lydkilde (iPod, mp3-spiller)..
Viking92 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Skrevet 16. juni 2008 hvis noen hadde godde go sett på den linken og sjekka om de funker, og gitt meg litt info om hvrdan man gjør det. Setter pris på litt hjelp Om forsterkeren i høtalerne dine kjører på 12 volt (se på omformeren) så skal det gå an å bare koble ledningen som går mellom høytalerene og omformeren direkte på batteriet i scooteren, og bruke vanlig stereoplugg til en lydkilde (iPod, mp3-spiller).. det er en moped
Runar777 Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 hvis noen hadde godde go sett på den linken og sjekka om de funker, og gitt meg litt info om hvrdan man gjør det. Setter pris på litt hjelp Om forsterkeren i høyttalerne dine kjører på 12 volt (se på omformeren) så skal det gå an å bare koble ledningen som går mellom høyttalere og omformeren direkte på batteriet i scooteren, og bruke vanlig stereoplugg til en lydkilde (iPod, mp3-spiller).. det er en moped Ok, om du ikke har en dynamo/et batteri, må du isåfall sette inn et batteri.. Hvorfor vil du ha stereo på mopeden egentlig? link til youtubevideo?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå