Gouldfan Skrevet 5. desember 2019 Skrevet 5. desember 2019 (endret) Off to the Races skrev (10 timer siden): Får alltid coverart når man ripper CDer i Windows Media Player. Da jeg rippa Born to Die, så fikk jeg ordinær coverart, som stemmer overens med den ordinære CD-utgivelsen. Tror min Windows er fra steinalderen. 7 heter den, vi bruker den aldri. Den ripper ikke flac feks. Derfor bruker vi EAC. Vi skal sef ha ny data.. 7 går ut på nyåret. Jeg kan få audioart med EAC som jeg bruker, men det er så komplisert. Om noen vet hvordan jeg gjør det i EAC så er jeg interessert. Endret 5. desember 2019 av Gouldfan
Gouldfan Skrevet 5. desember 2019 Skrevet 5. desember 2019 Coverart i Poweramp bare henter det den finner.. Og det brukes mer tilfeldig, noen ganger er det artistbilder etc.
MR SPEED Skrevet 5. desember 2019 Skrevet 5. desember 2019 https://open.spotify.com/playlist/37i9dQZF1Ettgzs3j3Mfcr
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2019 Skrevet 5. desember 2019 Kylie Minoge - Can't Get You Out Of My Head
MR SPEED Skrevet 6. desember 2019 Skrevet 6. desember 2019 This is vintage Quo. The boys at their very, very best? Agree/disagree?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå