Kjeksmestern Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Judas Priest - Hell Bent for Leather Klassiker
Brian Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Hehe hører på noe ganske likt jeg også. Judas Priest - Rapid Fire
Sekai-ichi Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 ingen som hører på noen glade/party sanger her eller?=Þ hører på ikenai taiyou av orange range
Brian Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Neida, er jo ikke noe party i kveld så da blir det rock/metal på alt for høyt volum. Pantera - Hersey
Sekai-ichi Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 pass på så du ikke vekker naboeneXD hører på fantastic 3 av home made kazoku
Primer4 Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Neida, er jo ikke noe party i kveld så da blir det rock/metal på alt for høyt volum. Word, overdrevent høy metal er alltid en god erstatning på fest Orange Goblin - Time Travelling Blues
Brian Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 (endret) Har headsettet nå, har litt omtanke for naboene, men de er sikkert slitne etter tidligere i dag Da gikk det i Metallica så hele leiligheta var i bevegelse. Og metal skal høres på høyt volum, da er det helt klart best, man sitter ikke å finlytter. Rob Zombie - Superbeast Endret 4. juli 2008 av Brian
Seian Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Word, overdrevent høy metal er alltid en god erstatning på fest Feil. Orange Goblin - Time Travelling Blues Næjs. Jeg lytter på sangen Cocaine covret av Fistula. Megafeit låt.
Taxmannen Skrevet 4. juli 2008 Skrevet 4. juli 2008 Vi Kommer Att Dö Samtidigt - Säkert!. For en sang! Jeg blir så jævlig glad!
Brian Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 (endret) Creedence Clearwater Revival - Green River Endret 5. juli 2008 av Brian
FLarsen Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 ingen som hører på noen glade/party sanger her eller? Ikke akkurat en party sang, men definitivt en glad sang: Up on the catwalk av Simple Minds. Simple Minds har laget en del glade sanger.
Sindrato Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 In flames - World of promises (sinnsykt artig!) Men der gikk jeg over til litt vakker evanescence:)
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. juli 2008 Skrevet 5. juli 2008 Coldplay - God put a smile upon your face.. Han har i alle fall oversett meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå