Gå til innhold

This steam account has been disabled


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du har egentlig ikke så mange valgmuligheter. Hvis Valve føler litt at noe ikke stemmer med kontoen din, så kan du bare glemme å se steamkontoen din igjen. Slik jeg ser det så er eneste mulighet å sende en klagemail hvor du ber om begrunnelse for hvorfor kontoen er blitt stengt samt beviser for et evt. "misbruk".

 

Steam er et smart konsept, men dette er én av grunnene til at jeg er skeptisk til å ha alle spillene samlet på ett sted: Ryker kontoen, så er alle pengene bortkastet.

Ja, der har iallefall jeg dreti på leggen. Hvis min konto blir disablet nå ryker flere tusen kroner. Heldigvis må man bare ut med 1000-1500 for å få ALLE spillene tilbake i dag da :)

Lenke til kommentar

Jeg har nå fått kontoen tilbake, var en hjelpsom fyr i steam som sa at kontoen min hadde nok blitt "kapret" Så den fyren i steam support har endret hemmelig spørsmål og svar + passord,. Så nå vet ingen (Bortsett fra steam og jeg) Passord eller noe som helst info!!! Synes steam var utrolig raske med og gi svar. Jeg fikk svar på under 24 T.

 

Takker så mye for alle svar! Dere har vært kjempe hjelpsomme! All hail diskusjon.no :new_woot:

Endret av viking665
Lenke til kommentar

Jeg bruker kontoen til enn venn. Vi har kjøpt spill sammen og bare tatt det på hans konto :p Er rundt 2-3 andre som vet passordet til steam-kontoen atm.

Har aldri hatt problemer med hacks/lignende. Eneste problemet er at vi må lan'e for å kunne spille sammen. Kan ikke spille sammen med hverandre over nettet med samme steam-konto.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...