Gå til innhold

SAMSUNG i450 netcom profil


Anbefalte innlegg

Har lyst til å kjøpe meg I450 og jeg fandt den ganske billig, men er en ting jeg lurer på. Hva i alle dager betyr netcom profil?

 

Produktet

 

Hvis dere trykker dere inn på linken så vil dere se at det står "SAMSUNG i450 Dark Blue Netcom profil" Hva betyr det? Kan mobilen bare brukes med Netcom?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Et godt tips er å kjøpe gjennom en jobb til som enten faren eller moren din har. Eller din egen jobb for den saks skyld.

 

Penger spart er penger tjent.

- Skrue McDuck

Så du oppfordrer en privat-bruker til å kjøpe gjennom et firma for å spare en hundrelapp, og samtidig si fra seg både forbrukerrettigheter og angrefrist? For et idiotisk tips. :)

Lenke til kommentar
Et godt tips er å kjøpe gjennom en jobb til som enten faren eller moren din har. Eller din egen jobb for den saks skyld.

 

Penger spart er penger tjent.

- Skrue McDuck

Så du oppfordrer en privat-bruker til å kjøpe gjennom et firma for å spare en hundrelapp, og samtidig si fra seg både forbrukerrettigheter og angrefrist? For et idiotisk tips. :)

 

I tillegg til at det strider med loven, naturligvis ;)

Lenke til kommentar
Netcom/Telenor profil betyr bare at telefonen har preinstallert for eksempel MMS- og WAP-innstillinger. Telefonen er ikke låst til noen spesiell operatør, bare "optimalisert" for kunder med Netcom.

 

Lykke til,

mvh Pål Berge

 

så hvis jeg kjøpe den telefonen på nettsiden der. Og jeg kjøper den som telenor kunde. har det ingen betydning?

Lenke til kommentar

Det skal det ikke ha så lenge den bare har Netcom-profil. Men det kan jo være lurt å forsikre seg, det endelige svaret er bare en telefonsamtale borte ;)

 

Hvis det finnes noen Netcom-forhandlere her inne på forumet, kan kanskje de avkrefte/bekrefte dette?

 

Mvh Pål

Lenke til kommentar
så hvis jeg kjøpe den telefonen på nettsiden der. Og jeg kjøper den som telenor kunde. har det ingen betydning?

 

Hvis du har Telenor så kan du jo løse problemet med å kjøpe den utgaven de har med Telenor profil i stedet, bare for å gjøre det enkelt.

 

http://www.papyrus.no/PartDetail.aspx?q=p:...36176;r:dinpris

 

Et betydelig mye bedre alternativ ja, bare for å være på den sikre siden :)

Lenke til kommentar
Hei!

Telenor profil betyr at den er klargjort for wap/mms hos telenor. Ikke sperret.

Mvh

Papyrus A/S

 

Sendte en epost jeg for. det av gjør vel saken. Senere fant jeg telenor proilen som det er linket til her så da er vel saken biff.

 

Takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Et godt tips er å kjøpe gjennom en jobb til som enten faren eller moren din har. Eller din egen jobb for den saks skyld.

 

Penger spart er penger tjent.

- Skrue McDuck

Så du oppfordrer en privat-bruker til å kjøpe gjennom et firma for å spare en hundrelapp, og samtidig si fra seg både forbrukerrettigheter og angrefrist? For et idiotisk tips. :)

 

I tillegg til at det strider med loven, naturligvis ;)

 

Jeg regner med at han kommer til å bruke telefonen til jobb :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...