Gå til innhold

AoC: Hvordan spille PvP?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du? Lurer du på hvordan du velger PvP-server? Isåfall velger du det i serverlisten. Om du lurer på hvordan du spiller mot andre er det bare å angripe folk hvor som helst (unntatt i byene) dersom du er på pvp server. Spiller du på PvE kan du bare angripe andre i spesielle soner. I tillegg finnes det PvP minigames, som du finner i Social knappen øverst i venstre hjørne.

Skrevet (endret)
Hva mener du? Lurer du på hvordan du velger PvP-server? Isåfall velger du det i serverlisten. Om du lurer på hvordan du spiller mot andre er det bare å angripe folk hvor som helst (unntatt i byene) dersom du er på pvp server. Spiller du på PvE kan du bare angripe andre i spesielle soner. I tillegg finnes det PvP minigames, som du finner i Social knappen øverst i venstre hjørne.

ja, jeg mente PvP minigames (tror jeg.)

Sånn at jeg kan spille mot andre.

Jeg har trykt på den social knappen og søkt etter PvP games. men den bare søker i evigheter.

Jeg spiller på fury serveren, det går med PvP der?

Endret av manidress
Skrevet

Tror ikke det er så fryktelig mange som benytter seg av de minigamene. Dårlig gjennomført og rimelig buggy. I tillegg bare stikker alle av når de taper :p Og jeg var permarooted en hel kamp forrige gang.. Men hey, vi vant. Eller, vi vant helt til hele det andre laget forsvant og kampen ble avsluttet.

Skrevet

På level 80 så er det games stort sett hele tiden.

Men på veien opp så trur jeg ikke det er nok folk som har interessen av å bruke tiden sin på å kjøre PvP-minigames så der må man nok vente en god stund før en kamp kommer opp.

Hvis man virkelig har lyst på en kamp så si ifra om det på OOC kanalen.

F.eks:

"PvP-minigame up, need only 3 players for 21-40 Annihilate Opp. Team"

Skrevet (endret)

Så jeg kan spille andre PvP spill istedenfor minigames?

hvordan da? (hvis det går)

Jeg har sett på en trailer eller no at det går ann å bygge slott og krige mot hverandre.

Hvordan gjør man det? Må man ha høyt lvl eller kan alle?

Endret av manidress
Skrevet

Hvis du kommer inn i en guild med over 24 medlemmer, så kan guilden starte å bygge en by. Det tar tid men, alle store nok guilder kan gjøre det. Senere skal det bli det være mulig å bygge siegeweapons og angripe hverandres byer. Det kommer når spillere og spillet har fått litt tid på seg.

Skrevet

Guilds kan kjempe om battlekeeps, men før den tid må du komme deg til lvl 80.

Du sa også du spilte på Fury serveren, som er en pvp server. Etter lvl 20 (etter Tortage med andre ord) vil du kunne drepe/bli drept av andre spillere hvor som helst. Pvp minigames vil vel sikkert være mindre aktive på pvp servere, siden folk flest som velger denne servertypen gjerne foretrekker pvp ute i verden. Det blir vel sikkert noe mer minigames etterhvert også, når de får lagt til rewards, samt at pvp experience systemet blir aktivert.

Skrevet
På level 80 så er det games stort sett hele tiden.

Men på veien opp så trur jeg ikke det er nok folk som har interessen av å bruke tiden sin på å kjøre PvP-minigames så der må man nok vente en god stund før en kamp kommer opp.

Hvis man virkelig har lyst på en kamp så si ifra om det på OOC kanalen.

F.eks:

"PvP-minigame up, need only 3 players for 21-40 Annihilate Opp. Team"

På Soulstorm er det ALDRI mini-games på 80, folk mener det er waste.

"We rather want to control the zones" = ganke KOS guilder så de ikke kan gjøre noe i sonene.

Skrevet

ah, ok da så.

Men jeg må bare komme med et n00be spørsmål til:

Hvordan kommer jeg inn i en guild?

Er det noen norske guilder jeg kanskje kan joine på fury?

Når jeg har kommet til lvl 20 er jeg ferdig med tortage?

Jeg er i lvl 13 nå.

Skrevet

Du sa også du spilte på Fury serveren, som er en pvp server. Etter lvl 20 (etter Tortage med andre ord) vil du kunne drepe/bli drept av andre spillere hvor som helst.

Så er jeg ferdig med den trøtte byen jeg er i nå etter jeg har kommet i lvl 20?

Skrevet (endret)

Du sa også du spilte på Fury serveren, som er en pvp server. Etter lvl 20 (etter Tortage med andre ord) vil du kunne drepe/bli drept av andre spillere hvor som helst.

JA. Når du har utført alle Destiny Questene (questene på Natt tiden) og kommet deg opp til nivå 20 så kan du komme deg ut av Barachan isles (Tortage). Jeg tror (vet ikke)når du har kommet deg til nivå 20 og den siste Destiny Questen så i den questen skal du knuse/drepe tyrannen/baronen som styrer alle øyene i sentrumet til Barachan ;)

Så mitt svar til din post er JA.

Endret av fantomena
Skrevet

JA. Når du har utført alle Destiny Questene (questene på Natt tiden) og kommet deg opp til nivå 20 så kan du komme deg ut av Barachan isles (Tortage). Jeg tror (vet ikke)når du har kommet deg til nivå 20 og den siste Destiny Questen så i den questen skal du knuse/drepe tyrannen/baronen som styrer alle øyene i sentrumet til Barachan ;)

Så mitt svar til din post er JA.

ok,da er det bare å begynne å spille!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...