GLaDOS2 Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 (endret) Heisann Har begynnt og spille Garry's Mod igjen og trenger noen addon's så jeg kan ha flere ting og leke meg med. Kunne også tenkt meg noen tutorials så jeg har noe og lage. Så tenkte vi kunne lage en tråd om dette, bare kom med de beste addon'sene og tutorials'ene du kjenner til Helst bruk dette oppsettet: Navn: Funksjon/mål: Link: Endret 13. juni 2008 av GLaDOS
black-light Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 e ja jeg vet om en god del noen nyttigere en andre - 1000 hp ball - no collide world - avd duplicator lagre ting du har byget, byge flere av samme ting, laste opp ting til server og bruke den der - WeightSTool veldig nyttig hvis du skal ha noe som beveger seg den regulerer vekten, PS: hvis du lager et kjøretøy så er det greit å ha det tyngst under ikke bare holder det balansen bedre men det blir også mer stabilt. absolut å anbefale - prop Resizer ganske gøy å gjøre ting mindre og støre - maps: gm_mobenix_v2 stor, god, og med masse å gjøre på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå