Gå til innhold

Age Of Conan - World Map

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082
Skrevet
liker det ikke, hater det. Blir som du blir stengt inne føler jeg :(

Kan det ha noe med at du ikke har vært ute av gutterommet siden du fikk AoC?

Haha, den var dårlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Grenser for hvor lite det skal være òg da. De lovet en enorm og fri verden, men mann må faktisk loade overalt, og det er lite med soner etc. Synes Age of Conan føltes litt for begrenset. I WoW viser de i alle fall bare de stedene du kan gå, og ikke "lurer" uvitende om at du er så fri i forhold til det andre som er på markede...

EDIT: Skal ikke henge ut Funcom om at de har gjort en dårlig jobb, skal jo også sies at mye er forståelig siden de gradiske detaljene er på et så høyt nivå, og selve spillet er mye mer avansert enn mye annet på markede. Men da kan de i alle fall få det klart ut at til å begynne med er de bare så og så mange "soner" det er mulig å gå i...

Jeg synes det blir feil å sammenligne AoC med WoW når det gjelder ting som åpenbart har med økonomi å gjøre. Mens Blizzard er - og lenge har vært - et av industriens rikeste selskap, mens Funcom er... vel, de er Funcom. De er norske utviklere som har laget flere kvalitetsspill, men aldri har oppnådd noen enorm finansiell suksess for strevet.

AoC blir nok gigantisk etter hvert. Eller rettere sagt, det blir det. De har allerede sagt at det skal komme nye områder i oppdateringer (altså uten at man må kjøpe en expansion). Selv trenger jeg ingen flere områder nå. Har mer enn nok å boltre meg i. Når jeg kommer til det stadiet hvor jeg er ferdig med alle quests i områdene som allerede finnes, er jeg rimelig sikker på at nye områder har kommet til.

Skrevet (endret)
Grenser for hvor lite det skal være òg da. De lovet en enorm og fri verden, men mann må faktisk loade overalt, og det er lite med soner etc. Synes Age of Conan føltes litt for begrenset. I WoW viser de i alle fall bare de stedene du kan gå, og ikke "lurer" uvitende om at du er så fri i forhold til det andre som er på markede...

EDIT: Skal ikke henge ut Funcom om at de har gjort en dårlig jobb, skal jo også sies at mye er forståelig siden de gradiske detaljene er på et så høyt nivå, og selve spillet er mye mer avansert enn mye annet på markede. Men da kan de i alle fall få det klart ut at til å begynne med er de bare så og så mange "soner" det er mulig å gå i...

Men herre min hatt da, er jo bare å løpe tilbake til WoW om det er så forferdelig. Ingen som tvinger deg til å spille AoC, ligger ikke spillet innenfor din smak så for guds skyld fyr opp WoW og kos deg der. Vi som spiller AoC er fornøyd med det vi har nå og klarer faktisk å se fremover og ikke tilbake. Begynner å bli nok av WoW fans som kritiserer det ene og det andre.

Skamme seg :)

Aldri sagt at spillet er dårlig, bare punkterer min mening om akkurat de punktene... For min del er jeg også lei wow, og spiller heller AoC, men det betyr ikke at jeg kan si min mening i en post som dette?

Btw, er ingen spesiell wowfan, har bare vært innom, og syntes det var helt greit, men syntes akkurat det ene punktet med loadingen var bedre gjennomført der, men nå skal det også sies at et spill som AoC er vanskelig, om ikke komplett umulig å få til uten loading mellom soner! :thumbup:

Har vel ikke spesielt sammenliknet AoC som spill, bare en liten detalj...

Endret av Ms#Noddy
Skrevet
Seriøst, og dette har de brukt 5 år på, QQ.

Seriøst, det einaste eg har sett i frå deg her på Age of Conan-forumet, er drittslenging av AoC. Begynner å bli litt lei..

Skrevet

Seriøst, det einaste eg har sett i frå deg her på Age of Conan-forumet, er drittslenging av AoC. Begynner å bli litt lei..

Beklager men det er nok min mening om spillet, skuffet jo i høyeste grader.

Skrevet (endret)

Beklager men det er nok min mening om spillet, skuffet jo i høyeste grader.

Da har jeg et helt genialt forslag:

Steg 1: Avslutt spillet!

Steg 2: Steng kontoen!

Steg 3: Avinstaller spillet!

Steg 4: For alle våre andres skyld, og for din troverdighets skyld, SLUTT å poste på denne delen av forumet, faktisk, slutt å nevne produktet engang.

Jeg skjønner ikke hvorfor sånne som deg og andre "whiners" gidder...

La de som vil nyte spillet, få nyte det sier nå jeg.

Endret av Atomics
Skrevet

1,2 og 3 er gjort, men så kom 4ern som du ikke har noe med å gjøre, spør aldri deg hvor jeg poster og hva jeg poster, sier bare min mening, og svarte på duden over meg.

Er nok flere av dere som syter over oss som ikke likte spillet.

Og selvsagt, de som spiller nå kan nyte så mye dem vil, har ikke tenkt å stoppe dem. Om de blir påvirket av mine negativer sider om spillet så er det deres problem.

Skrevet

ELSKER spillet.

Selv om spillet kan virke litt lite av og til, så er det bare å reise fra den ene siden (f.eks Stygia til Fields of the Dead) for å se hvor stort spillet faktisk er. Eneste som irriterer vettet av meg er at det ikke er et slags taxi-system, og nei- jeg tenker ikke på båtene som går mellom Stygia og Aquilonia.

Dessuten kan mman også boltre seg i flere PvP baner (over 4 tror jeg), de er rimelig store og varierte, og landskapet er ypperlig lagt til slik at man kan bruke det taktisk (stealth, ranged, shield-walls, etc)

Skrevet

Fyren er vel bare sjuk etter oppmerksomhet.. Hvorfor ellers henge på et forum for et spill han ikke engang liker? ;)

Skrevet (endret)

Husker jeg var skeptisk til wow i flere måneder, men siden så mange skrøt av spillet ville jeg gi det en god sjangs.

Var på nippet til å gi meg flere ganger grunnet bugs, ganking og annet som følger ett mmo.

Er veldig glad jeg fortsatte for jeg har hatt mange timer emd moro i azeroth/outland i årene som fulgte.

Nå spiller jeg aoc og møter på mye av de samme tingene som jeg irriterte meg over i wow. Men jeg har lært at det er mye som man må gi tid for å lære seg å like. Er sikkerr på at aoc vil tilpasse seg oss brukere, akkuratt som wow har gjort opp gjennom årene.

Jeg er glad jeg får være med på dette.

Hvis du har prøvd spillet opp til lvl 30- 40 og bestemt deg for å slutte, så har du faktisk ikke kneppet den første knappen i blusa til den dama du kunne delt en fantastisk time med.

Your loss.

Endret av beerlover
Skrevet

Det spillet som ble sluppet ut i mai var ikke sluttversjonen. De "måtte" lansere spillet fordi aksjekursen gikk nedover, pluss at flere såkalte "stockholders" krevde penga tilbake. Vent et par måneder så skal du nok se hva som skjer.

Skrevet (endret)

Det spillet som ble sluppet ut i mai var ikke sluttversjonen. De "måtte" lansere spillet fordi aksjekursen gikk nedover, pluss at flere såkalte "stockholders" krevde penga tilbake. Vent et par måneder så skal du nok se hva som skjer.

Aha!

Jaja, men de burde fikse kartet i seg selv, det er svart hvitt,

grensene mellom landene er utydelige, og når man zoomer inn,

blir kvaliteten på kartet dårlig, jeg kan med andre ord se PIXELS!

Endret av Shmotes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...