Shmotes Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Hei, litt dumt spørsmål: Det er vel mulig å dra til de andre landene i AoC enn Tortage, Cimmeria, Aquilonia og Stygia? Vær så snill, si det går ann! Hvist ikke, så er faktisk AoC Bög
Nacky Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Satt med pre lease'n forrundt en mnåned siden å lurte på akkurat det samme... Ble irritert når jeg fikk vite at det ikke gikk ann
Bjonski Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Kommer sikkert i form av expansions. Kan jo ikke ha hele verden med fra dag 1..
Nacky Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 (endret) Grenser for hvor lite det skal være òg da. De lovet en enorm og fri verden, men mann må faktisk loade overalt, og det er lite med soner etc. Synes Age of Conan føltes litt for begrenset. I WoW viser de i alle fall bare de stedene du kan gå, og ikke "lurer" uvitende om at du er så fri i forhold til det andre som er på markede... EDIT: Skal ikke henge ut Funcom om at de har gjort en dårlig jobb, skal jo også sies at mye er forståelig siden de grafiske detaljene er på et så høyt nivå, og selve spillet er mye mer avansert enn mye annet på markede. Men da kan de i alle fall få det klart ut at til å begynne med er de bare så og så mange "soner" det er mulig å gå i... Endret 22. juli 2008 av Ms#Noddy
Shmotes Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Skrevet 12. juni 2008 I 5 år har de jobbet med dette; Selvfølgelig er det god grafikk, men HERREGUD! IKKE MER EN 3 LAND??? Hva skjeeer? :O:O
Frederick_ Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 liker det ikke, hater det. Blir som du blir stengt inne føler jeg
nagina Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Er nå helt fin størrelse spør du nå meg da men... Kødder du? Det er langt i fra fin størrelse, første MMORPG spill? Hvis ja, så skjønner jeg deg.
Nacky Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Jeg hadde faktisk problemer med å finne steder å queste, til slutt klarte jeg meg noe få quest for å komme meg oppover(noe jeg så i general chatten var et problem flere hadde), men jeg husker fra andre/gamlere mmo at jeg aldri hadde noe spesielt problem med dette, men men... Nå skal det sies at det antakelig var pågrunn av at folk ikke var så kjente med spillet enda, men det står jo på karte hvilke soner som er til hvilke lvler, men forsatt var det vrient, derfor synes jeg det er synd at det ikke er littegrann større...
Skagen Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)
Mr. President Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Grenser for hvor lite det skal være òg da. De lovet en enorm og fri verden, men mann må faktisk loade overalt, og det er lite med soner etc. Synes Age of Conan føltes litt for begrenset. I WoW viser de i alle fall bare de stedene du kan gå, og ikke "lurer" uvitende om at du er så fri i forhold til det andre som er på markede... EDIT: Skal ikke henge ut Funcom om at de har gjort en dårlig jobb, skal jo også sies at mye er forståelig siden de gradiske detaljene er på et så høyt nivå, og selve spillet er mye mer avansert enn mye annet på markede. Men da kan de i alle fall få det klart ut at til å begynne med er de bare så og så mange "soner" det er mulig å gå i... Men herre min hatt da, er jo bare å løpe tilbake til WoW om det er så forferdelig. Ingen som tvinger deg til å spille AoC, ligger ikke spillet innenfor din smak så for guds skyld fyr opp WoW og kos deg der. Vi som spiller AoC er fornøyd med det vi har nå og klarer faktisk å se fremover og ikke tilbake. Begynner å bli nok av WoW fans som kritiserer det ene og det andre. Skamme seg
nagina Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Jeg hadde faktisk problemer med å finne steder å queste, til slutt klarte jeg meg noe få quest for å komme meg oppover(noe jeg så i general chatten var et problem flere hadde), men jeg husker fra andre/gamlere mmo at jeg aldri hadde noe spesielt problem med dette, men men... Nå skal det sies at det antakelig var pågrunn av at folk ikke var så kjente med spillet enda, men det står jo på karte hvilke soner som er til hvilke lvler, men forsatt var det vrient, derfor synes jeg det er synd at det ikke er littegrann større... Du er ikke alene, slet noe så jævli å finne quests, i enkelte steder så måtte man bare grinde for å komme opp i level. Står med level 56-57 tempest of set og lurer hvor i all verden skal jeg, 1 quest igjen, ensete utvei jeg ser er å dra til "main system" hvor det kryr av folk, heilt håpløst med andre ord. Og nu som jeg fikk med meg at det her er hele områdene i spillet, NEI, gameover, /quit.
haffi Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 I neste patch kommer det et nytt sted, er ikke sikker om det er en dungeon eller land da men...
Mr. President Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Jeg hadde faktisk problemer med å finne steder å queste, til slutt klarte jeg meg noe få quest for å komme meg oppover(noe jeg så i general chatten var et problem flere hadde), men jeg husker fra andre/gamlere mmo at jeg aldri hadde noe spesielt problem med dette, men men... Nå skal det sies at det antakelig var pågrunn av at folk ikke var så kjente med spillet enda, men det står jo på karte hvilke soner som er til hvilke lvler, men forsatt var det vrient, derfor synes jeg det er synd at det ikke er littegrann større... Du er ikke alene, slet noe så jævli å finne quests, i enkelte steder så måtte man bare grinde for å komme opp i level. Står med level 56-57 tempest of set og lurer hvor i all verden skal jeg, 1 quest igjen, ensete utvei jeg ser er å dra til "main system" hvor det kryr av folk, heilt håpløst med andre ord. Og nu som jeg fikk med meg at det her er hele områdene i spillet, NEI, gameover, /quit. Link til kart over quest plasser.
PinneVed Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Frost swamp, Imirian Ravine og Oasis er geniale. Eliter alltid på din level for god xp, quests og blå items fra bosser. Rundt 55 har man også catacombs, groupquests i EM og toirdealbachs tomb. MMO fordi du må spille sammen med folk, er ikke bare lagd for solo quests...
Crispin Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 (endret) Herregud, at det går an. Det folk kan finne på å klage over Hva med å sjekke ut områdene før man begynner å grine?(et ord som er så populært å bruke i dagens samfunn) Endret 12. juni 2008 av Crispin
aKopperud Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 men seriøst folkens, hva klager dere over? Ja i wow kunne man gå i dager, hva så? Synes det er lagt opp bra i følge fortellingene til Bruce, er jo det samme Hyboria. Men ja, kommer helt sikkert mer, wait and see:) Eneste minus med kartet er at jeg føler at det bare er lukkede områder, som wildlands - Border Ranges og poitan f. eks.. Føler at du går fra det ene lukkede område til det andre:/ Men overall, spillet er genialt<3
Timeo Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Det skal visstnok komme en ny adventure sone om en stund. Antar at de legger til mer content uten at man må kjøpe expansion. Det viktigste nå er hvertfall å få fikset alt av bugs.
Nuur Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Er nå helt fin størrelse spør du nå meg da men... Kødder du? Det er langt i fra fin størrelse, første MMORPG spill? Hvis ja, så skjønner jeg deg. Nei er ikke første, ser bare ikke poenget med noe større egentlig. Man klarer seg helt fint sånn som det er nå, har ikke behov for å springe rundt i flere timer for å komme meg fram heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå