qrndal Skrevet 11. juni 2008 Skrevet 11. juni 2008 Heisann. Kjøpte en ny dell xps pc her i forrige uke, og kjørte aoc på high med 50fps ++ Det hadde seg slik at den ble levert med svensk vista (altså feil språk). I dag var jeg og hentet norsk vista, og måtte reinstalle windows. Den gamle windowsen ble lagt i mappen "old.windows", og der lå Funcom mappa, så tenkte at jeg slapp å installere aoc nok en gang. Men det var ikke så lett.. Det endte med at jeg måtte installe det på nytt igjen. Men nå, etter jeg er ferdig med å laste ned updates osv, trykker jeg på "play", skjermen blir svart (altså spillet launches), men så kommer vistaruta opp som sier at det har oppstått et problem og at spillet derfor må lukkes.. Hva gjør jeg?? -Simen, takker for alle svar på forhånd.
anon12234 Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 (endret) hmm, den gamle windowsen bør slettes og partisjonen formateres. alt må installeres på nytt når du reinstallerer windows. har du installert alle driverne? Endret 12. juni 2008 av Henrik2k
Zelkin Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 (endret) Prøv DVD-en til AOC, og bruk explore/open på din DVD drive til å lese innholdet på DVD-en. Skal ligge et program der som lar deg innstalere DirectX. Ikke om jeg vet at det funker, men er verdt å prøve! Endret 12. juni 2008 av Zelkin
qrndal Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Skrevet 12. juni 2008 Har nå formatert pcn nok en gang, og det samme med spillet.. fungerer fortsatt ikke!! :S:S:S:S hva gjør jeg?? smålig frustrert her nå...
Knugo Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Dumt spørsmål men, har du lagt inn skjermkort driverene?
qrndal Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Skrevet 12. juni 2008 Dumt spørsmål men, har du lagt inn skjermkort driverene? selvfølgelig. : ) lasta ned og installa servicepack 1 nå, ordna seg finally.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå