ukjentbrukergitt Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 var så latterlig når jeg tok vamp, jeg drepte han en del ganger før jeg fikk med meg hva jeg skulle, så jeg skøyt han i hue, så gikk health ned til bunn, og idet han reiste seg skøyt jeg han i hue med tranq sniperen, så han fikk både liv og syke på bånn, så i teorien skulle han ha dødd da
S-r-ex Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Forresten, oppdagen noe merkelig når jeg skulle skygge han fyren i act 3. Plutselig kom det en kar kledd i frakk og hatt frem bak et hjørne før han plutselig forsvant! Så ham noen ganger, men ble borte før jeg rakk å skyte ham. Noen andre som gidder å se om det går an å kverke'n? SPilte på boss hard, men tror ikke det skal ha noe å si.
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 Forresten, oppdagen noe merkelig når jeg skulle skygge han fyren i act 3. Plutselig kom det en kar kledd i frakk og hatt frem bak et hjørne før han plutselig forsvant! Så ham noen ganger, men ble borte før jeg rakk å skyte ham. Noen andre som gidder å se om det går an å kverke'n? SPilte på boss hard, men tror ikke det skal ha noe å si. hahaha samme her bare han sto helt stille fy faen jeg og kompisen min fikk jævlig noia haha random fyr i frakk
aoottis24 Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 trur ikke det er hvem som helst . er nokk den (de) såkalt svarte ballene som har kledd seg ut .som du ser nå du møter en viss person litt senere i act 3
S-r-ex Skrevet 26. juni 2008 Skrevet 26. juni 2008 (endret) Sette meg ned og dra frem RPG'en og slippe hælvete løs når jeg ser ham igjen EDIT: Dette er jo scarab'sene som blir avlsørt hos Big Mama! Kom nettop til å tenke på det når jeg så dem! Endret 26. juni 2008 av S-r-ex
Akrabra Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Hm hva får du utav å runne spillet uten en eneste organic kill og ingen alarmer satt av?:O og hva er de her statuene til, fikk en frog en igår rett etter jeg hjelper meryl og teamet mot frogsa:) har ikke satt meg så mye inn i det=) hvis noen kunne forklare litt fyldig for meg hele greia:)
NothgaliC Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 du får special bandana som gir unlimited ammo(no kills) og stealth suit(no alarms) som gjør deg usynlig.
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 (endret) ingen kills = bandana/unlimited ammo ingen alarms = stealth camo/usynlig de statuene er til å få "Solar Gun" det står masse info i første post... Endret 27. juni 2008 av Slettet+981234789
Fear the Scare Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 telles no kills, innen for alle disse damene som går mentalt løs på snake?
NothgaliC Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 (endret) du kan bruke alt av våpen i beast fasen, men ikke i beauty fasen, da må du bruke tranq. skal du ha statuene må du ta de med tranq i beastfasen. Endret 29. juni 2008 av NothgaliC
tidus2k4 Skrevet 29. juni 2008 Skrevet 29. juni 2008 trur ikke det er hvem som helst . er nokk den (de) såkalt svarte ballene som har kledd seg ut .som du ser nå du møter en viss person litt senere i act 3 Stemmer.. man ser at 3 slike hopper ut av "drakten" som sniker seg etter deg rundt i byen.
S-r-ex Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Etter en runde på liquid easy og en mengde restarts, fikk jeg til slutt 0 på både alerts, kills, continues og healing items, og fikk Bandana og Stealth. Får se til å prøve dem ut...og kjede meg gjennom to og en halv time til på MGO for å få Scanning Plug...
Konnis Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Må kjede meg gjennom 10 timer på MGO for å få scanning plugs, jeg
S-r-ex Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 MGO er ikke det mest spennende onlinespillet ever, akkurat. Resistance var en god del morsommere...Dessuten er det få som engang bruker dette nanobot-systemet (SOP). Dessuten har jeg møtt en del folk med ustabile netttverk som gjør at man må avslutte og når man endelig når en session med sneaking mission, avslutter hosten (ja, host!). Og til slutt har man bare 5 minutter pr omgang og to omganger pr spill, og det er bare disse 10 minuttene fra hvert spill som teller, og det går tregt mellom både omganger og runder. Dessuten kan de gå opptil ett minutt når lagene velges fordi noen ikke klarer å trykke Start-knappen for å begynne, eller noen somler i options. Tror jeg har brukt totalt over 13 timer på MGO til nå, selv om timeren står på 8:20...
Konnis Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Er det noen steder man plukker opp M82, eller må man kjøpe den?
Kimelimm Skrevet 1. juli 2008 Skrevet 1. juli 2008 Må kjede meg gjennom 10 timer på MGO for å få scanning plugs, jeg Hva er scanning plugs :S? xD har ikke skjekket rewards i online del enda!
S-r-ex Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 NYE PASSORD!!! mekakorkkk: MK.23 handgun mnsoymsyhn: Mosin Nagant deskyhstyl: Long Barrel Desert Eagle (med scope)
ukjentbrukergitt Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 de er til extra menyen antar jeg? Long Barrel Desert Eagle (med scope) virker spennende.
f(x) Skrevet 2. juli 2008 Skrevet 2. juli 2008 (endret) Hvor i garasjen ligger frog statuen? Brukte kun tranqilizer mot frogsene. EDIT: Vises statuen på samme måte som våpen gjør med solid eye? Endret 2. juli 2008 av Martin_PS3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå