Gå til innhold

Er Antec 900 strøsvarkt eller....?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra om du skal overklokke ja, men ikke noe man har stående i stua eller kjørende 24/7 i soverommet etter det jeg har hørt. Men det får veldig bra omtaler på alt annet enn lydnivået, så du må vurdere fordelene opp mot ulempene.

 

Jeg har litt vanskelig med å anbefale deg et annet kabinett, for vi har nok temmelig forskjellige preferanser i forhold til hva vi liker å se på. Er ikke noen stor fan av plexi og neon ;)

Lenke til kommentar
Du burde ta en titt på Antec Performance One P182, har det selv og er veldig fornøyd. Det er med støydemping og vifte foran, bak og på toppen men tre "hakks" viftestyring. Det er egen plass for strømforsyning nede i det og mulighet for å skjule kabler. Ta en titt;)

https://prisguiden.no/product.php?productId=70452

det såg bra ut det der,men det såg veldig kjeldeleg å se på ut, vil ha et som se bra ut og ikkje bråker så mye og kjøler bra:P

noen forslag??:D

Lenke til kommentar
Du burde ta en titt på Antec Performance One P182, har det selv og er veldig fornøyd. Det er med støydemping og vifte foran, bak og på toppen men tre "hakks" viftestyring. Det er egen plass for strømforsyning nede i det og mulighet for å skjule kabler. Ta en titt;)

https://prisguiden.no/product.php?productId=70452

det såg bra ut det der,men det såg veldig kjeldeleg å se på ut, vil ha et som se bra ut og ikkje bråker så mye og kjøler bra:P

noen forslag??:D

forresten det er noe til eg luerer på er di viftene i Antec 900 bedre enn denne vifta:P:

post-132287-1213204889_thumb.jpg

Endret av erik456
Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn føler jeg irriteasjon over tråden... Men men det er en annen sak.

 

Jeg har Antec 900, JA det er bråkete.

Jeg hører oftest på musikk høyt eller spiller så hører ikke den uansett, og setter du alle viftene på laveste innstilling (CPU og skjermkort også) så blir det rimelig stille.

Lenke til kommentar
Av en eller annen grunn føler jeg irriteasjon over tråden... Men men det er en annen sak.

 

Jeg har Antec 900, JA det er bråkete.

Jeg hører oftest på musikk høyt eller spiller så hører ikke den uansett, og setter du alle viftene på laveste innstilling (CPU og skjermkort også) så blir det rimelig stille.

OK,men den vifta er den meir stille enn di o Antec 900???

:innocent:

 

Men har du noen andre kabinett og anbefalle ???

det må vera fint og se på!,og vera helst stille og kjøleg:P

eg luerer og litt på:

Antec Twelve Hundred Gaming Case

Men det blir stort trur eg:S, men er det noen som har kabinett og anbefalle til det eg har beskrive=)===?

Endret av erik456
Lenke til kommentar
Av en eller annen grunn føler jeg irriteasjon over tråden... Men men det er en annen sak.

 

Jeg har Antec 900, JA det er bråkete.

Jeg hører oftest på musikk høyt eller spiller så hører ikke den uansett, og setter du alle viftene på laveste innstilling (CPU og skjermkort også) så blir det rimelig stille.

OK,men den vifta er den meir stille enn di o Antec 900???

:innocent:

 

Men har du noen andre kabinett og anbefalle ???

det må vera fint og se på!,og vera helst stille og kjøleg:P

eg luerer og litt på:

Antec Twelve Hundred Gaming Case

Men det blir stort trur eg:S, men er det noen som har kabinett og anbefalle til det eg har beskrive=)===?

Er det ingen som kan hjelpe meg eller? :cry:

Lenke til kommentar

Ikke mas med noen få minutters forskjell, da vil færre folk hjelpe deg.

Et annet tips også, ikke siter innlegg som er rett over ditt.

 

+ og/å regel :]

 

Jo, også ett spørsmåltegn om gangen. Er litt irriternede å ikke lese "ren tekst" noen ganger.

 

OK,men den vifta er den meir stille enn di o Antec 900???

 

Skriv den setningen på nytt slik at jeg forstår den ^^

 

 

EDIT: Siden jeg allerede bestemte meg for å være bitch: Fiks emnetittelen.

Endret av ThomasT-93
Lenke til kommentar
han spør om vifta han viset på bildet er stillere enn de som er i Antec 900

takk for tipeset:D Thomas!.

 

Men noen som har noen kabinett og anbefalle,sorry at eg mase men eg må bestilla det idag!!:p

 

ka ska eg fiksa emne tittelen til dÅ???:O

Endret av erik456
Lenke til kommentar

Vil du ha et kult gamer kabinett som du skal ha med på lan og du pleier å overklokke en del og er opptatt av kjøling? Da tar du antec 900/1200 fordi det ser bra ut/du kan se inn i pcen(noe jeg har begynt å bli lei av.)Og det er bra kjøling som gjør at du får bra overklokkings muligheter. Men jeg tror nok at jeg personlig hadde gått for et antec p182 eller P190.

Fordi det er bra ryddemuligheter (noe som det ikke er i antec 900).

Antec 900 bråker også en del!

Jeg klarer å sove med pcen min (altså antec 900.) når alle viftene mine står på lavt.

Endret av manidress
Lenke til kommentar
han spør om vifta han viset på bildet er stillere enn de som er i Antec 900

takk for tipeset:D Thomas!.

 

Men noen som har noen kabinett og anbefalle,sorry at eg mase men eg må bestilla det idag!!:p

 

ka ska eg fiksa emne tittelen til dÅ???:O

For det første har du vel stave Støysvakt (hvis det var det du skulle frem til?).

Lenke til kommentar
Vil du ha et kult gamer kabinett som du skal ha med på lan og du pleier å overklokke en del og er opptatt av kjøling? Da tar du antec 900/1200 fordi det ser bra ut/du kan se inn i pcen(noe jeg har begynt å bli lei av.)Og det er bra kjøling som gjør at du får bra overklokkings muligheter. Men jeg tror nok at jeg personlig hadde gått for et antec p182 eller P190.

Fordi det er bra ryddemuligheter (noe som det ikke er i antec 900).

Antec 900 bråker også en del!

Jeg klarer å sove med pcen min (altså antec 900.) når alle viftene mine står på lavt.

ok tar kansje Antec 900??,men eg har sett litt på dette: APLUS Twin Engine sort, side og front med 250mm Vifte

og dette synes eg ser bra ut!.

 

Er dette noe å gå for eller er det mye støy med det kabinettet:O

 

 

 

han spør om vifta han viset på bildet er stillere enn de som er i Antec 900

takk for tipeset:D Thomas!.

 

Men noen som har noen kabinett og anbefalle,sorry at eg mase men eg må bestilla det idag!!:p

 

ka ska eg fiksa emne tittelen til dÅ???:O

For det første har du vel stave Støysvakt (hvis det var det du skulle frem til?).

sorry for skrive feile med du skjønner kva er meiner!!!:=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...