Gå til innhold

2player spill til meg og dama?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

har nettopp bestillt en Logitch rumble pad 2 til stue PC-en for å spille Colin McRae: DIRT

Men lurte på om det er noen andre spill som jeg kan benytte med den for å spille evnt 2 player med dama (må handle en til da...), slik at jeg kan rettferdig gjøre kjøpet... ;-)

hun var i sin tid en rev på Tekken på playstation, så er på utkikk etter et slikt type spill, evnt noe som ligner.

Altså, et spill som ikke tar så sinnsykt lang tid, sette seg ned å ta ett brett (super mario?) eller en kamp uten at du blir sittende hele kvelden.

Noen som har noen forslag?

Endret av uCtaudio
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, om hun liker slåssespill som Tekken kan du jo skaffe en emulator med Streetfighter-serien, den skal jo være super! Ellers har man Guilty Gear XX, definitivt en av mine favoritter i sjangeren, best av alt, det er fullstendig gratis (og lovlig): http://ggxx.wingdreams.net/

Skaff deg netplay-patchen med det samme, den inneholder en patch som oversetter spillet og konfigurasjonsprogrammet til engelsk.

Skrevet

Lego Indiana Jones, Lego Star Wars 2 (eller Complete) og snart Lego Batman. Dere trenger ikke flere. :)

Men skal du ha slossespill kommer Street Fighter IV om en stund, men er du utålmodig kan du jo ta en titt på denne listen: http://www.gamespot.com/games.html?type=ga...=Fighting+Games (men ikke spør meg hva Mortal Kombat 4 gjør på andreplass.) :p

Ellers kan du jo lese litt her: http://www.gamespot.com/pages/forums/show_...pic_id=25939105

Da burde du vel ha noen idéer. ;)

Skrevet (endret)
Hei!

har nettopp bestillt en Logitch rumble pad 2 til stue PC-en for å spille Colin McRae: DIRT

Men lurte på om det er noen andre spill som jeg kan benytte med den for å spille evnt 2 player med dama (må handle en til da...), slik at jeg kan rettferdig gjøre kjøpet... ;-)

hun var i sin tid en rev på Tekken på playstation, så er på utkikk etter et slikt type spill, evnt noe som ligner.

Altså, et spill som ikke tar så sinnsykt lang tid, sette seg ned å ta ett brett (super mario?) eller en kamp uten at du blir sittende hele kvelden.

Noen som har noen forslag?

World of Warcraft, det er garantert ikke for vanskelig og sjansen for at det faller i smak er stor. Det er ikke så gøy å spille alene men sammen med en eller flere andre er det utrolig artig, måten forskjellige helter både er avhengige av og utfyller hverandre gjør det veldig interessant å spille sammen.

Endret av Pycnopodia
Skrevet

Jeg er litt usikker på om trådstarter vet at han postet i PC-spill kategorien? Fordi såvidt jeg vet er ikke PC noen særlig flerspiller plattform, ei heller har Tekken noengang eksistert på PC. Så, snakker vi PC, Play Station eller Xbox her, trådstarter? :)

Skrevet

Han bestile en gamepad til PCen og vil ha et co-op spill "for å rettferdiggjøre kjøpet". Jeg vil tippe han et utmerket godt at dette er PC-spill kategorien. ;)

Hva med sportsspill eller bilspill?

Skrevet
Han bestile en gamepad til PCen og vil ha et co-op spill "for å rettferdiggjøre kjøpet". Jeg vil tippe han et utmerket godt at dette er PC-spill kategorien. ;)

Hva med sportsspill eller bilspill?

Sportsspill, som FIFA, er ingen suksess på PC, og kjøresimulatorer er altfor avansert (f.eks. Gran Turismo)

Skrevet (endret)

phø eksen min ble dritrask med en rosa mitsubishi eclipse i Forza 2 :D

måtte jo tvinge henne til holde på flere timer før rytmen kom da, men etter det raca vi masse. eller jeg drifta og hun raca etter :p

Endret av Daily-Drifter
Skrevet (endret)

Marvel Ultimate Alliance er et ganske nytt spill og funker også drit bra til å spille 2 player eller flere på samme PC. Spillet i seg selv er jo ikke drit bra, men heller ikke dårlig, uannsett er det alltid moro med 2 player spill så kan kanskje være no. Hadde du hatt en 360 kontroller kunne du spilt Kane and Lynch også, men tror ikke det går uten..

Endret av MrLG
Skrevet (endret)

Oppdatering:

Den kontroller'n til pc'n funka jo særs dårlig...........

SÅ, dro på Siba og kjøpte en WII (kr 1995,- i butikken) , Guitar Hero, et sett med ekstra kontrollere og "HD-composite" kabel! :!:

Da ble dama fornøyd! første hu gjorde var å laste ned super mario hehe

Endret av uCtaudio

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...