Gå til innhold

Fototreff i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kafebesøk foreslår jeg på to tårn ?

Trondhjems kakmeraklubb har fotokafe på to tårn tårn mellom kl 14-16. Tenkte å stikke innom og hilser. TKK fotokafe skal etterhvert være åpen for fotointeresserte så vi kan mingle med dem ☺️

Vi kan tune det inn slik at vi rekker blå time som HelenaN sier. solen går ned 14.38 på lørdag.

Hei Neotetra!

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Skrevet

Fint! Har du noen idéer?
Siden været ser litt usikkert ut kanskje det er best at vi holder oss i byen slik at vi kan gå inn og varme oss om det blir altfor vått og kaldt? Men jeg er fleksibel, så foreslå gjerne noe annet.

Håper at fler kan!

Skrevet

Jeg har ikke noe bedre forslag enn byen. ?  Snøen kan jo være både fin og et problem. ? Vi kan jo håpe at den ligger og ikke blir til vann eller is. Jeg har egentlig en avtale klokken 13, så jeg må stikke litt tidlig hvis vi møtes i morgen.

Skrevet

Da kanskje vi skal møtes litt tidligere? Kl 11 på torget ved den runde greia med tak? Så kan vi bestemme hvor vi skal gå når vi ser hva det blir for vær. Det kan bli fint lys om vi er heldige. ?

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

For meg spiller det ingen roll hvor vi drar, men gjerne Gauladeltat om vi kommer oss dit.

Buss 77 går til Leinstrand/Gaula (og Leinøra - holdplass Leinum) fra Heimdal sentrum, men relativt sjelden på helger.

Endret av HelenaN
Skrevet (endret)

Sitter gjerne på om det er greit. Kan møte ved Leutenhaven-parkeringen når det passer for deg/dere men gjerne mellom kl 11 og 12.

Endret av HelenaN

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...