Yngvardo Skrevet 25. september Skrevet 25. september Hei! Det var så fint i fjellet forrige helg at jeg har lyst å foreslå ny høst/fjellfotodag i helga! Lørdag er mer skyfritt enn søndag, men begge dager passer for meg. Trenger heller ikke dra langt, litt gåing i Bymarka lar oss jo også komme over tregrensa hvis vi ønsker. (type parkere innerst i Tømnmerdalsveien, og gå i retning Herbernsheia/Stadsheia) Eller: Bare kom med forslag, Trondheimsfjorden og andre vassdrag kan jo og være fine og enklere å nå. 😉
HelenaN Skrevet 26. september Skrevet 26. september Hei! Tror at jeg kommer hjem på lørdag kveld. Så jeg kan kanskje bli med på fototreff på søndag. Men er ikke sikker på det, så dere får velge dag og sted.
Yngvardo Skrevet 26. september Skrevet 26. september HelenaN skrev (5 timer siden): Hei! Tror at jeg kommer hjem på lørdag kveld. Så jeg kan kanskje bli med på fototreff på søndag. Men er ikke sikker på det.. Det ser dessverre ut til interessen for fototreff i helga er for liten, håper vi kan få det til en annen helg!
HelenaN Skrevet 28. september Skrevet 28. september (endret) Ja, jeg håper også at vi kan ha fototreff en annen helg! Dessuten er det internasjonal photowalk på lördag 4/10): https://worldwidephotowalk.com/walk/trondheim-photowalk/ Skal dere delta i det? (Jeg har ikke meld meg på for at det skal være storm og kanskje regn på lördag.) Endret 3. oktober av HelenaN
Ratleto Skrevet 28. september Skrevet 28. september Jeg er opptatt med andre ting den dagen, så det er ikke jeg som arrangerer den i år. Men kos dere på fotovandring. 🙂
RambaZamba Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober (endret) Da har jeg har meld meg på Scott Kelby Walk. Men det er veldig lite info på dårlig Norsk. Så jeg er usikker om det blir arrangement. Vi kan kansje finne på noe annet, for eksempel "høstløv ved en foss" eller "høstløv i refleksjon av en still innsjø". Endret 3. oktober av RambaZamba
Aasmundsen Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober (endret) Jeg skal på fotovandringen 😁 Joakim Halvorsen, leder i Trøndelag Fotoklubb arrangerer. Det blir fotovandring i morgen sa han nå på chat her. Han skal også oppdatere eventen sier han 😀👍 Spørs om en må ha med hjelm i morgen da. Det blir jo skikkelig blåsbort dag 😬 Men det kan jo gi spennende bilder. Endret 3. oktober av Aasmundsen
krøllx Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Jeg er dessverre opptatt så det blir ingen Scott Kelby walk på meg i år Det er Trøndelag Fotoklubb som skal arrangere fotovandringen i år. Ser ut som det er bra informasjon her: https://worldwidephotowalk.com/walk/trondheim-photowalk/ Lykke til til de som skal delta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå