Gå til innhold

Fototreff i Trondheim

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Første lørdag i desember er 6., da kan vi jo fotografere julegater i byn.

Da er jeg hjemme igjen fra Oslo, så det kan jeg være med på...vi får finne et sted å gå inn og varme oss da, hvis det er kaldt... :yes:

Skrevet

Ser at di siste svarene handler litt om julebord , men siden jeg ikke har funnet så mye annet rundt temaet.....så prøver jeg meg heller med et spørsmål her:)

Finnes det noen aktive fotoklubber i og rundt trheim , eller er det bare små grupper som snakker over nett og møtes nå og da når ting klaffer?

Går å tar litt foto,og har nylig innvistert i et canon 50D og sigma 50-500 ....så nå kunne det vært inntresangt å møte andre som holder på med hobbyen og kansje fåt litt utvikling :)

Mvh

Vegar

Skrevet

Neste fototreff: Julegater, 6. desember, jeg blir med. Evt. på andre ting også, men synes dette er en god ide.

Julebord: er med på det meste, men ser jo poenget i å drøye til etter den 7. januar.

Skrevet
Ser at di siste svarene handler litt om julebord , men siden jeg ikke har funnet så mye annet rundt temaet.....så prøver jeg meg heller med et spørsmål her:)

Finnes det noen aktive fotoklubber i og rundt trheim , eller er det bare små grupper som snakker over nett og møtes nå og da når ting klaffer?

Går å tar litt foto,og har nylig innvistert i et canon 50D og sigma 50-500 ....så nå kunne det vært inntresangt å møte andre som holder på med hobbyen og kansje fåt litt utvikling :)

Mvh

Vegar

http://www.trondhjemskameraklubb.no/ og Biotofo er i hovedak de jeg kjenner til...

Skrevet
Ja til fototreff lørdag 6. des. og til "julebord" etter 7. jan.

Dvs. 9./10. jan. kan passe godt for januartreff/julebord/bar!?

Lørdag 10. er min personlige favoritt. Sønnen fyller 18 dagen før, og skal ha venne-partyet på lørdag. Av en eller annen grunn har jeg følelsen av at jeg ikke er ønsket hjemme den kvelden.

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er bestemt at neste treff er 6. desember med julegatefotografering, eller? Og hvor skal vi evt samles etterpå?

Jeg får antakelig med meg en nabo på neste treff. Hei Helena! Jeg vet du kommer til å lese dette. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...