Gå til innhold

Stort Vista ikon til AoC?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Righty-o. I forbindelse med at ikonet til Conan suger, så tenkte jeg jeg skulle få tak i noe bedre. Cluet er at jeg bruker Vista med største ikon størrelse (ooh shiny). I den forbindelse har jeg ikke vært i stand til å finne ikoner som vil blåses opp i full størrelse. Får bare standard størrelse. Har googlet "Age of Conan" "icon" etc, men ikke funnet noe som fungerer.

I tillegg lurte jeg på om noen vet noe mer om en mod som gjør det sånn at man kan skippe alle de introfilmene etc. Mener å ha kommet over det på de offisielle sidene, men finner ikke den posten igjen.

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217
Skrevet

Tenke på det selv faktisk, må få med meg dette.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Angående filmene, så gikk jeg inn på selve spillmappa og leta meg fram til mappa som het "Movies" (Har ikke spillet installert her, så jeg husker ikke helt) og sletta filmene som lå i den mappa.

Skrevet
Angående filmene, så gikk jeg inn på selve spillmappa og leta meg fram til mappa som het "Movies" (Har ikke spillet installert her, så jeg husker ikke helt) og sletta filmene som lå i den mappa.

Men den patcheren til Funcom sjekker vel det og gjenoppretter dem før neste launch? Det er visstnok et eller annet tricks som må til.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg pleier å hente store spill-icons til Vista på www.deviantart.com

Har ikke sjekket om de har til AoC men det finner du sikkert.

Skrevet
Du mener den jeg linket til i posten ovenfor? ;)

Ja, jeg så ikke den posten før jeg postet mitt reply. Hadde funnet de skjoldene før, men fikk ikke noen av dem til å funke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...