Gå til innhold

Hvor i alle dager er neste Battlefield spill til PC?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er til min store overaskelse at neste Battlefield-spill er ventet på konsoll. Av alle spill disse dager, hvorfor skal de gi ut neste spill på konsoll? Helt latterlig. Har det vært snakk om en PC-utgave av Bad Company i det hele tatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan skal man vite det? Battlefield 3 er ikke engang annonsert, er det vel? Dessuten har Bad Company godt fokus på single player, noe PC-utgavene aldri har klart.

Skrevet

BF skal spilles online mot andre mennesker, og gudskjelov har Dice fokusert 100% på mp i pcspillene. Derfor de ble så populære.

BF3 med den nye Frostbitemotoren kommer vel til vinteren engang.

Litt rart at det ikke er officielt ennå ja, men de vil vel ikke ta vekk fokuset fra BF Heroes(TPS) og Mirrors Edge(FPP?) ennå. Det kommer helt sikkert. Flere uavhengige kilder har bekreftet at spillet er under utvikling.

Kjipt å vente så lenge på PC versionen, men fordelen er jo at vi slipper barnesykdommer og utprøving av den nye motoren. Så BF3 blir nok mye bedre enn konsollprøvekaninen.

Skrevet

BF3 kommer tro meg. Det er kanskje ikke offisiellt annonsert, men det er så mange argumenter for at det kommer at det ikke er mulig at det ikke skulle komme.

BF:BC blir som Modern Combat. Det kommer til konsoll, men det blir aldri helt det samme.

Bf3 kommer nok til PC, det blir så og si ingen SP del i det (samme som tidligere) og de bruker nok frostbite (noe annet ville vel være dumt).

Bf:BC slik du ser det i dag vil nok aldri eller meget usannsynlig komme til PC, da ett spill som fokuserer på SP ikke vil selge bra nok på PC til at det er verd å blø konsollmarkedet med piratversjoner for dem som har PC og konsoll...

Skrevet

BF 3 kommer til pc, og Bad Company til konsoll...

Men gud så skuffet jeg ble når jeg hørte om dette etter å ha sett traileren for en god stund siden! :dontgetit:

Skrevet (endret)
skjønte ikke noe av videoen.... hva mener de med rick rolled?

on-t: tror dere det blir bedre grafikk enn crysis?

Det er en internett spøk.

on-t: Jeg gir egentlig beng om det er eller ikke. Det er ikke grafikken som er viktigst i BF spill. Helst ville jeg sett en remake av BF:V (med forbedringer selvsagt) eller iallefall muligheten til å spille musikk i kjøretøyene. Jeg vet ikke med dere, men det var en av de feteste featurene i BF:V

Endret av MrLee
Skrevet

Nettopp. Ellers kunne jeg jo bare ha winamp i bakgrunnen. Men at du kunne kjøre i gang skikkelig 60-70talls musikk på "speakern" i Jeepen eller Helikopteret og fly over jungelen så alle VISSTE at du var der.. priceless.

Var DYPT skuffet da de ikke kjørte dette videre i BF2.

Skrevet
Nettopp. Ellers kunne jeg jo bare ha winamp i bakgrunnen. Men at du kunne kjøre i gang skikkelig 60-70talls musikk på "speakern" i Jeepen eller Helikopteret og fly over jungelen så alle VISSTE at du var der.. priceless.

Var DYPT skuffet da de ikke kjørte dette videre i BF2.

Jepp, er litt Apocalypse Now preg over det.

Skrevet
Det er til min store overaskelse at neste Battlefield-spill er ventet på konsoll. Av alle spill disse dager, hvorfor skal de gi ut neste spill på konsoll? Helt latterlig. Har det vært snakk om en PC-utgave av Bad Company i det hele tatt?

Det var vel ikke så stor overaskelse kom et spill for konsoll like etter BF2 også kalt for Battlefield: modern combat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...