Gå til innhold

Noen spørsmål angående Age of Conan nr.2.


Anbefalte innlegg

Her er noen spørsmål:

 

1.Trenger man bare 2 GB RAM (som står på baksiden av spilelt i Recommended System Requirements) om man har Windows Vista og XP?

 

2.Om jeg kjøper Komplett Gamer-Conan Edition fra Komplett.no . Kan den gjøre som at spillet hakker uansett?

 

3.Fins hesten bare i Khemi (tror jeg den heter)?.

 

4.Er Hyboria (med Barch øyene) større en Azeroth og Outland i WoW?

 

5.Når man kommer på nivå 80. Hva skjer da men XP baren da?Blir den borte osv?

 

6.Er Komplett.no`s PC (Komplett Gamer-Conan Edition) spesial bygd for spillet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Det holder fint med 2 GB.

 

3. Hæ?

 

6. Det er ikke utenkelig at NVIDIA og Creative har subsidiert produksjonen slik at spillet drar nytte av deres spesifikke og respektive maskinvarearkitektur. Kompletts Conan-PC har NVIDIA GeForce og Creative X-Fi, hvis logoer du finner igjen på esken, så i den grad ekstra ytelse er å hente, så kan man nok si at PC-en er spesialbygd. Hvorvidt du faktisk får ekstra ytelse på grunn av dette skal ikke jeg uttale meg om. Det kan godt bare være en gimmick.

Endret av TrondH86
Lenke til kommentar

1. Det funker nok med 2 gig men ddr2 minne er så billig så like greit kjøpe 4gb, skader ikke.

 

2. Husker jeg specsa på pcen rett så burde den dra conan ganske greit, selv om det ekke garantert. Er det mye som holder på samtidig og du spiller med alt på maks grafikk så kan det hende det hakke litt alikevel

 

3. Så langt jeg har sett så får du bare kjøpt dem i Khemi ja, er null stress komme seg dit da.

 

4. Veit ikke, mindre fast travel i conan iallefall så blir mer løping, men det er vel egentlig ganske et fett om det er større eller mindre i wow i størrelse.

 

5. Tipper du bare kann slå den av under HUD instillingene.

 

6. Nei den er ikke spesialbygd. De har satt sammen en pc med de komponentene som er ganske aktuelle skal du bygge deg en god spill pc også har dem lagt ved Conan. Ikke noe mer

Lenke til kommentar

Det holder IKKE med 2gb ram med High og alt på full pupp 1280X1024 16Xanisotropisk og 4X Anti Aliansing så bruker maskina mi ca 2.4gb Ram - Har man bare 2gb da , da kan man oppnå unødvendig lag og lavere performance.

 

Rammen er GRISEBILLI i dag , man får 4gb ram til ca 800 kr .

 

Conan kjøres best på Nvidia kort fordi ATI har elendige drivere til spillet .

 

Kjøp X-FI lydkort på bulk , er billig og man får den ultimate lyden - husk nyeste drivere hvis VISTA 64

Lenke til kommentar

2. Du vil nok kunne oppleve hakking i ekstreme situasjoner under oppløsning på 1920x1200 eller høyere. Ved lavere oppløsning -> Nei.

 

3. Nei, den er ikke spesialbygd på noen som helst måte.

 

P.S.

 

Ang. komplett PC-en ville jeg brukt konfig. selv og oppgradert til 9800gtx Sli. Dvs bytte hovedkort til Asus P5N-D , Ett 9800 Gtx til , 750W Strømforsyning og Antec Nine Hundred kabinett. Da villle du ha en pc som rocker det meste.

 

Det vil koste Ca. 12K , men da vil du ha pc for mange år fremover..

 

P.S.2 2Stk 9800 gts i sli vil få en bedre ytelse enn 9800 gt2x.

Lenke til kommentar

Så går det om jeg kjøper Pc-en. Og når jeg bestiller PC-en så bestiller jeg med det samme DENNE og når jeg har kommet meg inn på den nye PC-en så legger jeg det Windows Vista systemet med 64 BIT i PC-ens CD-rom og installerer den med 64 BIT så jeg kan bruke 4GB RAM?

 

For det går ikke an å kjøre Windows Vista med 4GB RAM uten 64 BIT`s OS.

 

******************************************************************************************

*****

Er dette noe lurreri eller er det sant?

 

Det står at det er 65 BIT. Men om man ser lenger ned så står det på Linsensedeatler så står det 32 BIT. Hva er rett?

Endret av fantomena
Lenke til kommentar
For det går ikke an å kjøre Windows Vista med 4GB RAM uten 64 BIT`s OS.

 

******************************************************************************************

*****

Er dette noe lurreri eller er det sant?

Det går an å kjøre, men bare ca. 3,2 gb av RAM-en vil virke med 32bits OS. For at maskinen skal kunne bruke mer av RAM-en enn det må man ha 64bits.

Lenke til kommentar

Det er da ikke særlig praktisk å ha ALLE spørsmål og svar i én tråd. Husk at tråder på forumet også er for ettertiden, så vi slipper å svare på samme spørsmål mer enn nødvendig. Det er vanskelig å finne de riktige svarene i en 312 siders lang tråd.

Endret av Crossfire
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...