Q.bat Skrevet 10. mars 2003 Skrevet 10. mars 2003 Jeg får ikke spilt web-streaming over nettet, f.eks Big Brother. Når jeg trykker på directors cut1 på big brother siden så kommer det lille firkanta siden opp og så skal den starte media player, men da kommer bare halve opp og ingenting mere skjer.... Noen som vet hva som er feil? Jeg sitter bak 3COM Calbe/DSL router med firewall... noen spesielle porter jeg må åpne opp for? Håper noen kan hjelpe.
Sagacious Skrevet 10. mars 2003 Skrevet 10. mars 2003 Sinnsyk pågang, kanskje? Det er nok riktig lars, prøvde jeg og nå, kom ikke inn.
Kjetil15 Skrevet 10. mars 2003 Skrevet 10. mars 2003 http://grm-server.bb.broadpark.no/asx/dc1_high.asx Den er litt bedre til og se big brother syns jeg
Q.bat Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Skrevet 10. mars 2003 Men... det er noe feil... for jeg prøver en annen web-streaming , så fungerer det heller ikke der....
Q.bat Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Skrevet 11. mars 2003 Jeg kommer ikke inn på noen streamings....... kommer inn på den linken ovenfor, men ikke når jeg går via webben
striky Skrevet 11. mars 2003 Skrevet 11. mars 2003 Som sagt, det er sinnsyk pågang på flere av kameraene, spesielt om morgenen og kvelden. Det tar også noen sekunder før du får bilde og lyd, selv når det er god tilgang.
Q.bat Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Skrevet 11. mars 2003 Jammen... har prøvd hundre ganger og latt den stå lenge uten at det skjer noe.. har prøvd mange andre web streamings også, ikke bare big brother, fungerer ikke der heller..... halve media pleyer kommer bare opp....
Ar`Kritz Skrevet 11. mars 2003 Skrevet 11. mars 2003 Kjøp digital parabol med abonnement på BB, eller skaff deg en annen hobby...
eberland Skrevet 11. mars 2003 Skrevet 11. mars 2003 Er det mulig å lagre på disk det en streamer? Programvare???? Ikke nødvensigvis BB :oops: Tenkte mer på musikkfiler.....
Monnich Skrevet 13. mars 2003 Skrevet 13. mars 2003 Søk etter ASFRecorder på nettet. Siste versjon er 1.1. Den tar det meste av Windows Media streaming (ikke Real media m.m), men har ikke fått den til å funke mot Big Brother. Monnich
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå