Gå til innhold

AoC: Hvilken server spiller dere på?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg laget meg en PoM, som første character, har kommet til lvl 16, men så tenkte jeg det var litt dumt å spille på en server der jeg ikke kjenner noen! Derfor tenkte jeg jeg kunne spørre her hvor dere spiller?

Endret av Arne
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen fler norske som spiller på "twilight"?

Finner nesten ingen, i alle fall ikke guilder her.

Har ikke noe problem med en engelsk guild, men er best om det er flere nordmenn så en slepper å snakke engelsk konstant.

Veit i alle fall om en 10-15 nordmenn som spiller der, kjenner fleste irl.

Skrevet
spiller på wildsoul og, men er så ofte full at jeg starta på twilight.

Er det du som er så ofte full eller er det serveren?

Er det det første har du eit alkoholproblem, men ser ikkje at promillen skal ha no med valg av serveren å gjøre.

Er det serveren som er full synes eg at dette er rart, for dette problemet merka eg kun like etter releasen, då var det nokre dager eg måtte vente litt for å kome inn.

Dei siste vekene har eg ikkje merka noko belastning på serverane uansett når på døgnet eg har logga på.

Skrevet

Spiller på Wildsoul , den er WILD bokstavlig talt - Hardcore PvP server slik Conan skal være .

Har en sexy Ranger ved navn Helena lvl 35 og en necromancer som heter Septikus .

Var litt kø første tiden men ikke opplevd queue siden åpningsuken .

Skrevet
spiller på wildsoul og, men er så ofte full at jeg starta på twilight.

Er det du som er så ofte full eller er det serveren?

Er det det første har du eit alkoholproblem, men ser ikkje at promillen skal ha no med valg av serveren å gjøre.

Er det serveren som er full synes eg at dette er rart, for dette problemet merka eg kun like etter releasen, då var det nokre dager eg måtte vente litt for å kome inn.

Dei siste vekene har eg ikkje merka noko belastning på serverane uansett når på døgnet eg har logga på.

tja, jeg har ikke spilt på wildsoul siden ca release.

btw, veldig fjortiss svar du har:)

Gjest medlem-105082
Skrevet

Spiller på Fury. Er vel to store norske guilder på serveren. Elsker å ganke de. :)

Skrevet

Jeg (trådstarter) spiller på dagon. Noen andre som spiller der? Gidder ikke å begynne på ny nå når jeg allerede er lvl 22 bare for å skifte server, siden det ikke har noe for seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...