Gå til innhold

Civilization Revolution demo


Anbefalte innlegg

Har testet denne demoen litt i helgen og må erkjenne at jeg nå er blitt en i mengeden som sier "bare en turn til".Er faktisk den beste demoen jeg har lastet ned fra Live, og det etter å ha null i forventning.

 

Man blir fullstendig hektet ,og jeg frykter at det kan gå mange av sommerens timer når fullversjonen releaser. Multiplayerdelen fungerte overraskende bra og det er heller ikke negativt at man nå har skrudd opp tempoet i forhold til pc spillene.

 

Andre som har synspunkter på demoen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En fin overgang til konsoll for Civilization. Hadde aldri trodd at kontrollen skulle være så enkel som den der. Savner ikke mus og tastatur i det hele tatt. Får Civilization I følelse her. De har tatt ut humør og lagt inn kultur i stedet. De gode gamle karavanene er også tilbake. Ubegrensa kapasitet på båter er jeg litt skeptisk til. Blir interessant å se hvordan MP blir.

 

Det ryktes at PS3-versjonen mangler video-overføring i multiplayer. Skuffende. PS eye er jo overlegent kameraet til xbox. Det skal være Gamespy som har satt ned foten for video. På en annen side er det kanskje ikke så artig å bli kontaktet pr video av en 11-åring i det han skal til å ta den siste byen din.

 

Lansering fredag så vidt jeg forstår. Helga kan ikke komme fort nok. MGS4 må nok vente.

Lenke til kommentar

Denne demoen tok meg faktisk med storm.

Som avtalegiro skriver: "bare en turn til" :)

 

Ikke helt begeistret for stemmebruken (les babyspråket) som benyttes, samt at lipsyncen er totalt fraværende, men ellers var det svært overbevisende.

 

Overrasker meg selv over det jeg nå skriver, men dette blir et kjøp!

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar

Har spelt igjennom demoen to gongar, men er ikkje heilt overbevist. Det er forsovidt godt gjennomført, og eg forstår forandringane dei har gjort for å tilpasse spelet til konsollar, men det funkar berre ikkje heilt for meg. Først og fremst synast eg det går for fort. Det tok ikkje lang tid før eg var nede på 2 turns per ny teknologi, noko som vil seie at innan eg har klart å bygge ei eining og flytte ho til nabobyen, er ho utdatert for lenge sidan.

 

Eg synest eigentleg Civ 4 på "marathon" går i meir passande tempo...til og med det kunne kanskje med fordel ha vore litt seinare.

 

Kay

Lenke til kommentar
Har demoen kommet ut på PSN?

 

Demoen ligger ute på US Store. Du trenger ekstra konto for å komme inn der. Om du ikke har er 90210 lovlig zip-code i staten California.

 

Kompleksiteten i spille er på linje med den første Civilization.

Endret av ketilkn
Lenke til kommentar
Herlig demo. Skal klart kjøpe meg dette. Faktisk beste civ jeg har spilt siden Civilization 2. Forøvrig er spillet utsatt til 20 juni i europa :(

 

Har du en kilde på dette?

 

Ser at Gamezone har 20 juni og Gamer.no 6. juli. Men Ps3fanboy skrev på søndag at utgivelse er denne uka. Wikipedia har 13 juni.

Lenke til kommentar

Omtalen på Eurogamer bekreftar eigentleg inntrykket mitt. Revolution er eit godt gjennomført spel, som dessverre ikkje passar spesielt godt til måten eg likar å spele Civ på. Trur eg held meg til Civ 4, og det nye Colonization-spelet når det kjem til hausten.

 

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar
Herlig demo. Skal klart kjøpe meg dette. Faktisk beste civ jeg har spilt siden Civilization 2. Forøvrig er spillet utsatt til 20 juni i europa :(

 

Har du en kilde på dette?

 

Ser at Gamezone har 20 juni og Gamer.no 6. juli. Men Ps3fanboy skrev på søndag at utgivelse er denne uka. Wikipedia har 13 juni.

 

Kilden er meg :) jobber i spillbutikk. fikk beskjed fra leverandør.

Lenke til kommentar

Meh, 27. juni :dontgetit: .. Jaja, kommer egentlig ikke hjem fra ferie før det. så gjør ikke noe. men blir nok kjøp. Det jeg absolutt ikke likte fra demoen var "the sims" stemmene til advisorene. Ble utrolig barnslig drit av det, mest irriterende ting ever!. Kunne like godt ha latt være stemmene og bare hatt skrift, som det er på gamle civ. Håper ihvertfall man kan skru de av :roll: .

Men ellers syns jeg spillet virket ganske oppegående :thumbup:

Lenke til kommentar

Dette ser jo dårlig ut. Gamezone har flytta Civ til 27. Jeg biter i det sure eple og bestiller fra play.com. Er det norske-covere de venter på? Regner med at spillet ikke kommer med norsk tekst. Virker bortkasta.

 

Noen som vet hvor lang tid det tar å sende fra play.com til Norge?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...