Gå til innhold

Er ps3'n min overopphetet?


MST

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der døde Blu-ray drevet mitt også. Fikk vel spilt ett par timer med MGS4 så bare stoppet hele driten plutselig. Har testet DVD, blu-ray filmer og ett par spill. Ingen reaksjon. Bra gjort egentlig så lite som jeg har brukt maskina i vente på at det noen gang skulle komme ut ett bra spill. Håper Siba er behjelpelige da, siden det tydeligvis tar år og dag å få maskinen reparert. Bra jeg har en 360 som fungerer i alle fall.

Lenke til kommentar

Uff, da opplevde du noe av det samme som meg, rakanishu. I mitt tilfelle tok PS3en (40GB) kvelden etter at jeg hadde rukket å spille GTA IV noen timer samme dagen som jeg fikk tak i det.

 

Det eneste som kunne vært stort verre hadde vært hvis den hadde tatt kvelden rett FØR jeg rakk å teste GTA IV i det hele tatt, da hadde jeg nok rett og slett kjøpt meg en ny PS3 i ren desperasjon. :p

 

Det var Blu-ray-spilleren som døde i mitt tilfelle også forresten. Maskinen ble levert inn 5. mai - venter fortsatt.

Lenke til kommentar

Til dere som har sendt inn maskiner på rep. NordiskFilm er helt fri for PS3, både 40GB og 60GB. Så kan hende dere må vente en stund. Om butikken du leverer den inn i sier 2-3 uker så er det dessverre bare bullshit. Selv NordiskFilm vet ikke hvor lang tid det tar siden de ikke har fått vite når de får inn nye konsoller.

Har selv ventet i 3mnd på min 60GB nå. Fikk ny nettopp som var feil på, må vel bare fortsette å vente. Har heldigvis lånemaskin.

Lenke til kommentar

Jeg har hevet kjøpet på min nå i allefall, gjorde det på mandag. Elkjøp ga meg egentlig tilbud om å få en ny maskin fra butikken siden jeg hadde ventet så lenge (de sa opprinnelig 2-3 uker da jeg leverte inn den 5. mai), men når det så viste seg at de ikke hadde noen PS3-maskiner på lager likevel og at de heller ikke fikk lov til å levere ut kun maskinen fra bundles (som f.eks. MGS4-bundelen de skulle få inn dagen etter) ble det heving av kjøpet i stedet.

 

Så da blir det vel kjøp av ny maskin etterhvert for min del.

Endret av Juke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...