Gå til innhold

Den liberale screenshot/desktopmod-tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

#2 (Linux) - De to andre var det gjort absolutt ingenting med for å gjøre personlig. En standard install av Objectdock og Yahoo Widgets, og en 50% transparent Finder-bar skal liksom yppe seg med buuf? No chance in hell! :p

 

EDIT: Da har jeg gitt deg 10 stemmer. Dinside sine polls er jaggu dårlig beskyttet mot juks. Vedder på at de 2 andre fjottene har bedt kompiser sitte å gjøre dettte:

1. klikk stem

2. Tilbake

3. klikk stem

4. Tilbake

5. gjenta steg 1

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
#2 (Linux) - De to andre var det gjort absolutt ingenting med for å gjøre personlig. En standard install av Objectdock og Yahoo Widgets, og en 50% transparent Finder-bar skal liksom yppe seg med buuf? No chance in hell! :p

 

Hehe, håper du har rett! :)

 

Edit: Takk for 10 stemmer! :p Høres veldig rart ut hvis de ikke har noen form for sperre for den slags...

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvem av dem jeg liker best, hadde egentlig håpet på å sett Tho-mas, Blackslash og det bilde Thlom la ut i denne tråden tidlligere (synes det var kulere enn de andre Mac-bidragene) i finalen.

 

EDIT: Stemmen min gikk til deg qweac.

 

De har vel en eller annen form for registrering av IP-adressen for at man ikke skal kunne stemme flere ganger?

Endret av tamarin
Lenke til kommentar

La til to linker i posten. Alt du trenger ligger i en pakke på kde-look (to om du vil ha fargetema også).

 

 

 

En ting jeg lurer på, da det er skjermbilder som er mest spennede i slike tråder. Etter at diverse diskusjoner er ferdige og det har gått et par uker, er det noen flere som synes det er en grei ide å slette de gamle postene uten skjermbiler eller egne bidrag til temaer fra forumbrukerne?

Lenke til kommentar

Var ikke det Linux oppsettet jeg likte best, av de som de la frem. Men stemte på deg fordet. Rett og slett fordi Linux fortjener og vinne en slik avstemmning. Blir på en kamp mot gigantene og OpenSource fortjener og vinne denne "kampen".

 

Lykke till :)

 

Utrolig bra gjort av deg og spørre dem anngående stemme spamming også... "Respekt" som de kule folka sier :p

Endret av Ördög
Lenke til kommentar

Takk for stemmene folkens! Godt å se at noen stemmer på meg. :D

 

Regner med det blir håpløst å slå Windows-bildet siden folk flest bruker Windows, men jeg har et lite håp. :p

 

Edit: Da spesielt siden Dinside har satt opp konkurransen slik de har. Sånn som finalen er nå, så er det jo nesten også en kamp mellom de ulike operativsystemene. De som har og liker Windows stemmer jo gjerne nettopp det. Er jo selvsagt ikke slik det er ment men...

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Var ikke det Linux oppsettet jeg likte best, av de som de la frem. Men stemte på deg fordet. Rett og slett fordi Linux fortjener og vinne en slik avstemmning. Blir på en kamp mot gigantene og OpenSource fortjener og vinne denne "kampen".

Hvem likte du best da? Av dem likte jeg faktisk Linux best. Dette er ikke en kamp mellom hvilket os som er best eller har flest muligheter, men rett og slett hvem som har klart å laget den kuleste desektoppen.

 

Regner med det blir håpløst å slå Windows-bildet siden folk flest bruker Windows, men jeg har et lite håp. :p

 

Edit: Da spesielt siden Dinside har satt opp konkurransen slik de har. Sånn som finalen er nå, så er det jo nesten også en kamp mellom de ulike operativsystemene. De som har og liker Windows stemmer jo gjerne nettopp det. Er jo selvsagt ikke slik det er ment men...

Egentlig litt enig, men håper ikke det er tilfellet at man kun stemmer på det OS'et man liker best, da forsvinner hele poenget med konkurransen.

 

De skulle ikke lagt vekt på OS, men forskjellige temaer eller tilfeldige skjermbilder hver uke uten å oppgi hvilket OS som er brukt. Dette er jo første konkurransen av denne typen dinside har hatt (tror jeg), så ting blir kanskje gjort noe annerledes senere?

Lenke til kommentar

Det er jo selvsagt ikke et mål at man skal stemme på det Operativsystemet man liker best, men vil tro at det i mange tilfeller er sånn. Windows-bildet vil jo derfor få en stor fordel, men jeg håper jeg tar feil. Sier uansett ikke nei takk til stemmer uansett hvilken grunn folk måtte ha for å stemme på bildet mitt. :p

 

Er enig der. Det hadde nok ikke gjort noe om det var oppgitt hvilket OS det var snakk om, men synes ikke fokuset burde være på akkurat det, sånn som det er nå.

Endret av qweac
Lenke til kommentar

qweac:

Andelen Linux og Windowsbrukere på sider som hw, dinside, itavisen, digi, osv. er jevnere her enn mange andre steder på internet. Tror det er færre fanboys prosentmessig på Windowssiden enn blandt Mac og Linuxbrukere. På en annen side har Linux og Mac en stor fordel, for mange kan til og med en nokså standard Gnome eller KDE desktop bli noe helt nytt. Så mye taler for det motsatte også. Den største andelen kommer nok forhåpentligvis til å drite i hva som kjøres og stemme på det dem liker best.

 

 

 

Hvilket OS som er brukt er egentlig likegyldig, spessielt da en del av GUI'ene som er åpne finnes til flere OS. Da hadde det vært bedre å nevne hvilket GUI som er brukt. Synes også det litt rart at det blir lagt så mye vekt på Linux da BSD og Open Solaris-brukere også fint kunne deltatt med samme GUI som mange Linux-brukere benytter seg av, Linux er ikke et synonym på åpen kildekode OS.

Endret av tamarin
Lenke til kommentar

Hehe, du har flere gode poenger der. Dette blir jo selvsagt bare spekulasjoner fra vår side. Blir uansett veldig spennende å se hvem som vinner. Det at det er ulike OS kan jo slå ut begge veier, men jeg tror Windows-bildet kommer til å vinne. Ikke fordi jeg synes det er best, for det gjør jeg ikke.

 

Sant sant. :)

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Var ikke det Linux oppsettet jeg likte best, av de som de la frem. Men stemte på deg fordet. Rett og slett fordi Linux fortjener og vinne en slik avstemmning. Blir på en kamp mot gigantene og OpenSource fortjener og vinne denne "kampen".

Hvem likte du best da? Av dem likte jeg faktisk Linux best. Dette er ikke en kamp mellom hvilket os som er best eller har flest muligheter, men rett og slett hvem som har klart å laget den kuleste desektoppen.

 

Jeg likte egentlig ingen av de tre finalistene no spesiellt. Ikke at noen av dem er helt forferdelige, har jo sett værre. Av de jeg har sett, i den konkurransen, likte jeg denne best.

 

Neida, klart det ikke er det. Men når ingen av dem, i mine øyne, er "best" så stemte jeg på linux skrivebordet. Hadde feks Win skrivebordet vært det jeg likte mest ville jeg stemt på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...