Thomas. Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 (endret) Spiller det Jeg er god på den apen - Jeg lurer på at når man kommer opp til der det begynner å "hakke", når han driver på. Hvor går ballen hen da ?:S (de tre begrene, og ballen) Finner ikke ut - Kan alle andre triksene hans;) Endret 7. juni 2008 av php_user
Ville Vonca Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Hm. Er ikke helt sikker, men jeg tror han bare skyver begeret til siden, om jeg husker riktig. Er en stund siden jeg har spilt ...
Thomas. Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Skrevet 7. juni 2008 Hm. Er ikke helt sikker, men jeg tror han bare skyver begeret til siden, om jeg husker riktig. Er en stund siden jeg har spilt ... Hvem vei ? Høyre eller venstre?
Ville Vonca Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Nå ble jeg litt usikker, men jeg tror det kommer an på hvilken vei begeret kommer fra. Om begeret kommer fra høyre side tror jeg det blir dytta til venstre. Kan ikke garantere at det er slik, men jeg mener det var noe sånt.
Thomas. Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Skrevet 7. juni 2008 Jeg spiller den normale versjonen av flåklypa nå, på vista.
JohndoeMAKT Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
noobii Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 med meg kommer bare den den oppstarts tingen å når jeg trykker på bare kommer det en internal error melding (jeg har jubileumsutgaven)
MrUrge Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Yo, fant ut at jeg ville prøve dette spillet igjen og innstallerte det .. Men, har et lite problem og skjønner ikke at jeg fikk til dette som liten eller om jeg bare er blitt dummere.. Er på første scenen men kommer ikke videre, har gull i det snake spillet og sølv i sortere posten, men må man ha gull i den post sorteringa for å gå videre? Skjønner ikke hvordan man kommer videre til neste scene
S-r-ex Skrevet 21. mars 2009 Skrevet 21. mars 2009 Yo, fant ut at jeg ville prøve dette spillet igjen og innstallerte det .. Men, har et lite problem og skjønner ikke at jeg fikk til dette som liten eller om jeg bare er blitt dummere.. Er på første scenen men kommer ikke videre, har gull i det snake spillet og sølv i sortere posten, men må man ha gull i den post sorteringa for å gå videre? Skjønner ikke hvordan man kommer videre til neste scene Enkelt: Høyreklikk. For scene nr3 må du klikke på den hvite potta nede i venstre hjørne. Etter det går alt via høyreklikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå