ice eightynine Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 Er det noen som vet hvor jeg kan se norsk TV2 eller svensk TV4 på nettet? Det haster. Jeg MÅ få med meg EM-kampene idag!! Eller evt. andre engelske kanaler som funker?? Jeg finner ikke noen som funker. ice
vaaland Skrevet 7. juni 2008 Skrevet 7. juni 2008 EM På TV2 sumo. TV 2 SPORT: kr 159,- per måned. Gir tilgang til alle EM-kampene og resten av sportstilbudet på TV 2 Sumo. Sumo GULL: kr 199,- per måned. Omfatter alt innhold på TV 2 Sumo - EM-kampene, sport, aktualitet og underholdningsprogrammer. Ønsker du ikke å kjøpe abonnement, kan du kjøpe enkelte kampbilletter. For EM-kampene koster kampbilletten kr. 49,- per stk. Av rettighetsårsaker kan kampene kun sees i Norge, og kun direkte. http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=250
ice eightynine Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Skrevet 7. juni 2008 jeg hadde kanskje betalt 49,- for å se Portugal-Tyrkia, men jeg har ikke kredittkort :S er det ingen som kan hjelpe? ville helst se norsk eller svensk tv, men engelsk går også greit. hvorfor kunne ikke nrk vise de første kampene. ice
Bilet Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Jeg har TV2SPORT gjennom Canal Digital, gir dette meg tilgang til det TV2 Sumo har på nett?
Bobben1 Skrevet 8. juni 2008 Skrevet 8. juni 2008 Jeg har TV2SPORT gjennom Canal Digital, gir dette meg tilgang til det TV2 Sumo har på nett? Nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå